Jeg vil anbefale dig Skårupgård Rideklub.
Den har hvad du søger.
Prisen er 2200 om måneden inkl. foder (alt det havre du vil have og 1 kg. pferdemüsli fra deukavallo) og halm samt brug af faciliteter. Deroveni kommer hø, som er 150 kr. om måneden for 4 kg. om dagen. Man kan vælge op til 12 kg. hø om dagen.
Hestene står på halm. Det er muligt at stå på anden strøelse mod prisreduktion, men så ordner stalpersonalet ikke din boks. Det er muligt at have eget foder mod prisreduktion (250 kr. pr. md.), det skal bare stilles frem ved boksen, så det er let for stalpersonalet at fodre.
Det er selvfølgelig muligt selv at stå for at lukke på fold. Både sandfold(alene) og græsfold(med andre)
Der er 20*60 ridehus, samt 20*40 ridehus (selvfølgelig spejle i begge ridehuse). Meget kompetent berider (Mette Riisager) og en gang om ugen kommer der en berider og underviser i springning (Rudi Teglhof).
Der bliver holdt diverse (distrekts stævner året rundt i både spring og dressur.
Der er flere derude som tager bussen dertil, personligt kører jeg på knallert.
Ps. Du skal ikke lade dig narre af adressen, at der står Lystrup. Det ligger lige uden for Århus N 
www.ssrk-rideklub.dk (tror jeg nok web-adressen er)