Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

JM horses
Forfatter: 
Dato:  02-03-2011 12:19

Er der nogle som har erfaringer med JM horses.

Tænker her på om der er nogle som har købt heste der, og om de er reelle at handle med? (Ved selvfølgelig godt at man altid uanset udsagn skal kigge sig godt om, og få handlestjek mv.)

Hilsen Marianne

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,

- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,

men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

0
0
Svar på denne tråd

JM Horses
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 21:09

Jeg har købt min nuværende hest deroppe.

Og jeg er yderst tilfreds. Har slet ikke noget negativt at sige om det!

Sussie Lund

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 21:29

MCK

http://minkpinks.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

kun gode ord herfra
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 09:32

Har selv købt hest deroppe. Kun gode oplevelser. Hestene virker til at stå under gode forhold, han var rimelig med pris, og pyntede bestemt ikke på hans beskrivelser af hestene.vi havde god tid deroppe og søde piger til at hjælpe - også selvom det var en hest i den billige ende vi kiggede på. Jeg kunne sagtens finde på at købe hest der igen.. forhåbentlig blir det ikke relevant de næste MANGE år..

Kit -

0
0
Svar på denne tråd

JM Horses
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 10:42

Jeg købte hest hos Jan sidste forår - super søde mennesker. Men da jeg fik hesten hjem, vidste det sig ved en nærmere "fintælling", at den var meget skæv i bækkenet (på trods af handelsus og røgnten af ben). Jeg kontakte Jan og vi aftalte jeg sendte den retur - ingen problemer (udover jeg selv kom til at betale for 2 gange transport fra Nordjylland til Sjælland).

No hour of life is wasted that is spent in the saddle.

[Winston Churchill]

0
0
Svar på denne tråd

dyre priser
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 11:53

jeg sys deres heste virker rigtige fine og i god stand osv, dog sys jeg deres priser er noget høje. Feks en hest som gik lc spring og dressur sku koste 60000, der kan man altså finde en hest der går noget højere på markedet til det samme og min som jeg ville bytte med der gik lc spring og la dressur ville han give 20 for og så sku jeg så lægge 40 oveni for at få en hest der var mindre uddannet- sys det var lidt urealistisk.

Men de virker søder deroppe

Her holder vi Dansk Varmblod =)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

kun gode oplevelser!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 12:17

I 2005 købte jeg en pony af en pige som 4 måneder forinden havder købt den af Jan for at tilride den.

Så her kan jeg ikke nævne noget om hvordan han er at handle med, men ponyen går på højt plan idag (med ny ejer) og de satser på DM i millitary for 2.år i træk.

Da jeg skulle kigge på hest var jeg også et smut deroppe, og sikke et lækert sted! hestene gik på STORE græsfolde, kom ned til pigerne når de ville hente dem, de var super kæle og så ud til at have det super godt!

Selv var Jan ikke hjemme, men pigerne var meget hjælpsomme.

Vi tog en pony med hjem(til rideskolen) vi satte krav om den skulle kunne gå igennem røntgen, det kunne den ikke, og vi fik alle penge retur uden spørgsmålstegn fra Jan.

Jeg ville ikke tvivle ved at købe en hest fra ham, super fine forhold og meget betænkelige hestepassere.

- Hvis det skulle komme så vidt, var det også et sted min egen hest kunne komme hen uden jeg ville tvivle på hun blev passet i hovede og R**.

Mvh Kathrine

lykkelig ejer af DV hoppen Vestergårdens Madame,

og

blandings ponyen Dinna!

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 22:35

Jeg takker for nogle gode og ikke mindst brugbare svar.

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,

- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,

men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider