Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Snoldelev ridecenter - erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 20:15

Hej - som overskriften siger, kunne jeg godt tænke mig at høre om I har nogle erfaringer med Snoldelev ridecenter v. Roskilde?

Jeg tænker på, hvordan fungerer de som stald? Hvordan er tonen blandt rytterne og overfor hestene?

Stedet ser jo VILDT lækkert ud, men er der "kun plads til" de seriøse konkurrenceryttere, eller hvordan er det med det?

På forhånd tak :)

Den LYKKELIGE ejer af Konikponyen Masca Z Nadziei!

If you wannamake the world abetter place

- take a look at yourself,

and make a change!

0
0
Svar på denne tråd

Har du hørt noget?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2011 14:55

Vil gerne høre om du blev klogere? da ingen jo har svaret.

Jeg bor selv i snoldelev men er opstaldet udenfor havdrup.

Så vil da også gerne høre om forholdene på ridecentret her i byen.

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det
Forfatter: 
Dato:  29-06-2011 15:06

nogle år siden jeg stod der - så hvordan tonen er nu blandt opstalderne skal jeg ikke kunne sige. Men den var ganske ok da jeg stod der - der var en kort overgang nogle stykker der var lidt trælse men sådan nogle er der jo altid i perioder på opstaldningssteder og de kan som regel undgåes synes jeg.

Der _er_ plads til sådan nogle almindelige ryttere som fx. mig - og stedet er vildt lækkert at have sin hest stående - der kommer ingen klager fra mig. Min pony flyttede oprindeligt derfra fordi han blev udlånt af personlige årsager. Og han kom ikke tilbage dertil da jeg fik ham hjem igen fordi jeg var flyttet. Det var ellers et godt sted at stå (y)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

2-års palominoplag udlån eller salg.

4-års kat II pintovallak udlån eller salg.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svaret
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 10:21

Tak for info har været forbi og kigge, og ja der ser dejligt ud.

Man hører jo så meget forskelligt, men med heste og mange mennesker går snakken jo hurtigt.

Så overvejer det, også fordi det skulle være til at finde en part derude, men ja det ikke nemt at tage beslutningen :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 17:25

Jeg havde engang part på en hest derude,syntes det var et dejligt sted,rytterstue med tv osv ;-)hestene havde det godt :-)det eneste minus er,at der ikke er ride muligheder, altså tur..Da jeg var der,var det mest ungheste,når så de var udlært flyttede folk til steder med ride muligheder :-)

0
0
Svar på denne tråd

tur???
Forfatter: 
Dato:  04-08-2011 09:49

Snoldelev ligger da kun en spytklat fra Hedeland, så der er da rigelig turmulighed.

Jeg kører forbi både morgen og aften, og det eneste minus jeg kan se ude fra, er den relativt korte foldtid hestene har.

0
0
Svar på denne tråd

Hedeland???
Forfatter: 
Dato:  04-08-2011 10:20

Jeg ved hvor snoldelev ridecenter ligger og jeg ved hvor hedeland ligger, men at man kan komme fra det enen til det andet på kort afstand er da vidst hvordan man definere kort afstand

Jeg vil også sige at turmulighederne er ok hvis man har en traffikeret hest eller sikke, men facilitetsmæssigt har SRC det hele, dvs bane, ridehus og nyere stald.

karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider