Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Undervisning Claus Nielsen
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 21:26

Hej

Er der nogen der har erfaring med en berider fra Ry som hedder Claus Nielsen?

0
0
Svar på denne tråd

malling
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 22:19

Er det måske ham der er/har været i Malling?

joan

0
0
Svar på denne tråd

jeg har...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 21:54

ja det er ham der underviser i malling, på forskolen til berideruddannelsen..

Han er skam fornuftigt nok, dog har han det meget med at få hestene til at kadancere, så den går flot inden den reelt er helt klar til det, men en dygtig underviser er han skam

MVH

Maria von der Lieth Hyldgaard

Sofie født 9/3-2010 kl. 11.51

3470g og 51 cm

0
0
Svar på denne tråd

prøv at søge...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 08:16

jeg kan anbefale at søge på tidligere indlæg på HN.

hv

joan

0
0
Svar på denne tråd

Claus Nielsen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 12:27

Nu er det godt nok 13 år siden jeg fik undervisning af Claus, men jeg var rigtig glad for det dengang. Han var meget rolig og havde en god indgangsvinkel til både mit og ponyens heftige temperamenter og tacklede os fantastisk.

Han arbejdede meget med ro og at vi skulle slappe af begge to, før vi gik igang med noget nyt.

Kan huske en episode, hvor jeg blev hidsig over, at ponyen var noget vågen den dag og havde travlt med at glo på alt muligt. Jeg gik helt agurk og skreg af den, at nu skulle den fandme tage at falde ned og være fornuftig, hvortil Claus stille og roligt sagde "Hvorfor tror du, at hun vil være fornuftig, når hun kan mærke og høre, at du IKKE er det?"

Alt luften gik ud af min hidsighed og jeg var flad af grin over min egen tåbelighed og derefter gik det faktisk meget godt.

Har tit tænkt på den episode, når mit temperament har været ved at koge over og så griner jeg igen over mig selv og rider stille og roligt videre.

Min undervisning hos ham, var en del af min FUU(den fri ungdomsuddannelse) og desværre havde jeg ikke råd til at fortsætte med undervisningen hos Claus, da jeg var færdig med min FUU. Det var derfor, jeg stoppede med at ride ved ham, ville ellers gerne have fortsat, da jeg fik meget ud af hans undervisning.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider