Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal ridebukser
Forfatter: 
Dato:  20-02-2011 18:29

Er der ikke nogen der kan anbefale et par gode ridebukser med fuldkind, må gerne være kunstskind.

De skal være god kvalitet, må ikke falme i vask, må gerne være softshell (ikke et krav) og så skal de være LAVE i taljen og sorte;)

Mvh Tea

0
0
Svar på denne tråd

Pikeur
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 14:45

Jeg har altid været glad for Pikeurs bukser, har adskillige par i forskellige modeller og farver.

Det de har til fælles er, at de holder formen, farven og der skal meget til at slide dem i stykker. De laver et utal af modeller og du kan få dem i forskellige typer af stof.

Den model som jeg har været mest glad for, og køber igen og igen er Lianca. Modellen har en tilpas lav talje, men ikke så lav som f.eks. Cindy. Hermed undgår du udsigten til sparebøssen når du bøjer dig eller sidder i sadlen

Jeg plejer at købe børnemodellen i str. 176 - mener de går op i damestr. - men det må kunne tjekkes

Benlængden er ok lang(har tit udfordringer med de sidder midt på skinnebenet pga lange ben) Og så har modellen jeans lommer som er en rigtig smart og praktisk detalje.

Alle de par jeg ejer er med fullbag i syntet, men som skrevet ovenfor, fås modellerne i et utal af stoftyper - både i buksen og som forstærkning bagtil :=)

Såe Pikeur får mine varmeste anbefalinger ... de kan holde til det hårde liv i mit selskab :0) De fleste store butikker har et bredt udvalg så du burde kunne komme til at se, føle og prøve modellerne i butikken.

Held og lykke i jagten.

Lianca:

ps

Har altid selv svoret til sorte ridebukser ... men har fundet ud af, at den der mellembrune farve som dem på billedet har, er temmelig praktisk og ikke så "sarte" som de sorte er (mht. støv, møg osv.)

For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd

Kan anbefale Fits :-)
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 15:27

De er ganske vist ikke lave i taljen, men de er fantastisk behagelige at ha' på.

I øvrigt har de hjorteskind bag på :-)

Kan ikke huske om de findes i sort, men mon ikke ....

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd

Lalalallalalala
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 17:33

Jeg har et par Pikeur i forvejen som jeg er super glad for, men de er bestemt ikke lave i taljen. Mondega hedder modellen. Måske jeg skulle prøve cindy modellen:)

Mvh Tea

0
0
Svar på denne tråd

Mondega
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 22:49

Jep, mondega er også for høje i taljen efter min smag, af samme årsag er de ikke så tit fremme

Prøv Cindy eller Lianca de bør have begge modeller i butikkerne

For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd

bukser fra Horseline
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 09:01
Hej

Jeg er rigtig glad for et par jeg har fra Horseline. De sidder godt og holder facon og farve. Har haft dem et par år nu. Dem skal jeg have flere af. :-)
Link til importør: www.horseline.dk/produkter/ bukser.html

Venlig hilsen Rikke

www.stald-night-and-day.dk

0
0
Svar på denne tråd

Back 2 Back
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 10:25

Jeg er rigtig glad for mine Back 2 Back, synes både den almindelige model Medina(?) og soft shell er rigtig gode.

Thrine

Spændende heste sælges:

- Rar 3 års hoppe efter Blue Hors Hotline

- God RDH-avlshoppe ifol med Soreldo (termin marts 2011)

0
0
Svar på denne tråd

RTS!!!
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 12:55

Jeg er enormt glad for mine RTS. De sidder perfekt på min krop ig virker simpelthen som klister mod en Wintec Isabell Werth. Og så kan de manskinvaskes på 30 grader

0
0
Svar på denne tråd

Hoffmeier
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 20:14
Hejsa... Jeg har to par Hoffmeier ridebukser og er bare super glade for dem.... De holder formen, falmer ikke og er rimelig lave i taljen... Jeg har dem i brune og grønne, så ved ikk om de sorte evt falmer.. Pøj pøj i jagten på et par nye... Laura
0
0
Svar på denne tråd

Pikeur Cindy
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 17:37

Pikeur Cindy er klar tmin favorit,når det kommer til lavtaljede ridebukser

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 17:50

Tak for alle svarene, det bliver et par Pikeur Cindy tror jeg:)

Mvh Tea

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider