Jeg har altid været glad for Pikeurs bukser, har adskillige par i forskellige modeller og farver.
Det de har til fælles er, at de holder formen, farven og der skal meget til at slide dem i stykker. De laver et utal af modeller og du kan få dem i forskellige typer af stof.
Den model som jeg har været mest glad for, og køber igen og igen er Lianca. Modellen har en tilpas lav talje, men ikke så lav som f.eks. Cindy. Hermed undgår du udsigten til sparebøssen når du bøjer dig eller sidder i sadlen 
Jeg plejer at købe børnemodellen i str. 176 - mener de går op i damestr. - men det må kunne tjekkes 
Benlængden er ok lang(har tit udfordringer med de sidder midt på skinnebenet pga lange ben) Og så har modellen jeans lommer som er en rigtig smart og praktisk detalje.
Alle de par jeg ejer er med fullbag i syntet, men som skrevet ovenfor, fås modellerne i et utal af stoftyper - både i buksen og som forstærkning bagtil :=)
Såe Pikeur får mine varmeste anbefalinger ... de kan holde til det hårde liv i mit selskab :0) De fleste store butikker har et bredt udvalg så du burde kunne komme til at se, føle og prøve modellerne i butikken.
Held og lykke i jagten.
Lianca:

ps
Har altid selv svoret til sorte ridebukser ... men har fundet ud af, at den der mellembrune farve som dem på billedet har, er temmelig praktisk og ikke så "sarte" som de sorte er (mht. støv, møg osv.)