Har haft den del par af forskellige mærker igennem tiderne.
Jeg kan sige, at dem jeg har været mest glad for, er mine Cavallo støvler. Har et par i dressurmodellen og et par i springmodellen.
Jeg synes de sidder godt, ser pæne ud og kan holde til det hårde liv i mit selskab
Prisen hænger ok sammen med kvaliteten.
Tidligere har jeg haft et par Petri men jeg synes ikke de var nær så pæne som Cavalloerne når de blev gået til (ja, jeg ved godt det er lidt overfladisk, men kan godt lide når ting ser pæne ud)Og så er de lidt for høje i skafterne, de sidder og gnaver under knæende.
Dem fra Ingsams var rigtig holdbare, og så også pæne ud efter 10 år. De blev bare for smalle i læggen til sidst.
Dem fra HKM var sådan et for sjov køb, men var ok kvalitet de kan ikke gøre for at jeg hærger mit fodtøj
Dem har jeg givet bort
Har idag investeret i et par Soubiac i jagtmodellen, dem ser jeg frem til at teste (man glemmer hurtigt hvor smertefuldt det er at gå nye ridestøvler til av av)
Lidt uden for kontekst, men jeg har ligeledes et par spanske ridestøvler som simpelthen er mine yndlings hverdags ridestøvler De er simpelthen så fede at have på og ride i. De er lidt blødere i materialet hvilket er superlækkert når man er på de lange ture.
Cavallo får dog mine varmeste anbefalinger indtil nu på baggrund af komfort, udseende og holdbarhed.
Held og lykke i jagten på de helt rigtige støvler.
Hvis jeg var dig, ville jeg gå i en velassorteret rideudstyrsbiks som har et bredt udvalg af mærker og modeller og så prøve mig frem.
Det er jo super individuelt hvad der er komfortabelt at have på og hvordan de sidder på dig