Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Køb af vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  09-02-2011 17:07

Min vaskemaskine er desværre steget af og skal til de evige hvidevarermarkeder.

Jeg har derfor brugt en god del af dagen på at reseache hvilken vaskemaskine, der skal bæres over dørtrinnet.

Jeg finder så en ønsket model på Wupti.com, men de opfordrer angiveligt til impulskøb, for da jeg har læst bruganvisninger mm. om maskinen og skal til at anlægge en ordre, så er vaskemaskinen hos Wupti.com sørme da lige blevet 20% dyrere?!?!?

Jeg ringede til dem og det kunne jeg ikke lige få nogen forklaring på og jeg kunne ikke købe den den pris, som de havde oplyst på deres hjemmeside en time tidligere...

Nå, så Wupti.com er hermed streget af listen. Det er mig lige en kende for utroværdigt.

Hvor kan man ellers købe vaskemaskiner over nettet? Jeg er interesseret i at betale ekstra for levering, montering og bortskaffelse af den gamle vaskemaskine.

Venlig hilsen Camilla

HN miniordbog til fri og gratis afbenyttelse :-)

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

Tildens (n) = tendens (y)

Selvskab (n) = selskab (y)

Generalt (n) = generelt (y)

Invistere (n) = investere (y)

0
0
Svar på denne tråd

Et lille ps.
Forfatter: 
Dato:  09-02-2011 17:12

Jeg havde faktisk kig på to vaskemaskiner hos Wupti.com og begge var steget. Nr. 1 var steget 600kr. i pris og nr. 2 lige over 400kr. i pris, så jeg kan jo blive bekymret for hvor mange varer de lige har sat op, men lidt pudsigt at det sker for lige de to varer jeg havde kig på.

Venlig hilsen Camilla

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

0
0
Svar på denne tråd

Vi købte
Forfatter: 
Dato:  09-02-2011 18:19

Hos ELgiganten via nettet. Uden problemer og det var incl alt montering, bortskaffelse osv

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  09-02-2011 19:15

min stod af lige inden jul så jeg skulle finde en hurtigt og til en rimelig pris.

Jeg hader at opdage at jeg har givet for meget for noget, jeg købte hos http://www.whiteaway.com/ og har været 100% tilfreds

Boks ledig i Himlingeøje.

Samhørighed

Hest & menneske - Et partnerskab

Følg min Blog

eller
Tjek lige min hjemmeside

Akademisk er vejen for os!!

Når du springer trinene på en trappe over, risikerer du at falde!!

0
0
Svar på denne tråd

Butikkøb
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 07:15

jeg handler altid i rigtig butik, jeg skal se mærke og føle, og af vaskemaskiner kan jeg klart anbefale AEG som kan klarer diverse skruer mv fra arbejdstøjet hjemme hos os ;-)

Skulle det glippe med at få den monteret så er der vist en fra din stald som er gift med en lækker VVS mand ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Happii.dk
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 10:32

Jeg endte med at lave ordren hos http://www.happii.dk onsdag kl. 17:30.

I dag fredag kl. 9 ringede det på døren (y)

Og i morgen kommer der en eftersigende lækker VVS-mand (jeg takker Fru Linco for den gode henvisning) og monterer den og hjælper den gamle maskine ud til storskrald (y)

Heldigt nok, at jeg havde fået vasket en del inden maskinen gik i langvarig strejke :-P

Venlig hilsen Camilla

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

0
0
Svar på denne tråd

Linco VVS!
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 17:16

Mine varmeste anbefalinger til Linco VVS!

Min nyindkøbte AEG vaskemaskine fra Happii.dk er nu flot kørende (y)

Venlig hilsen Camilla

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

0
0
Svar på denne tråd

AEG nej
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 17:26

AEG er ikke som det var i gamle dage i sommers da jeg kiggede på vaskemaskine fik jeg vide de ikker så gode som i gamle dage. endte med samsung som nu ca fåes for under 2 kg hos punkt 1

Så er shetterene næsten solgt ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Testet hos Tænk.dk
Forfatter: 
Dato:  11-02-2011 17:36

Når jeg skal lave et lidt større køb og jeg absolut ikke gider at bruge tid på at rode efter tests, meninger og holdninger til maskinen, så køber jeg som regel en test hos Tænk.dk.

Den maskine jeg købte lå som nr. 4 på listen og henover lå tre Miele (hvoraf de to første kostede 9.000kr.).

Jeg ved godt, at man får hvad man betaler for, men regningerne har hobet sig lidt op her i februar, så AEG'en virkede som et rigtigt godt bud på min nye vaskemaskine. I skrivende stund er den i gang med første vask og den er noget mere lydsvag end min gamle.

Havde der været lidt mere overskud var jeg sikkert rendt med en Miele, men jeg tror, at jeg har fået en god mellemløsning, da jeg heller ikke ønskede det billigste af det billige. Os hestetøser har det jo med at putte sære ting i sådan en maskine, hehe.

Venlig hilsen Camilla

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider