Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Globus Crincel erfaringer ???
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 17:53

Jeg står og skal have ny sadel når jeg har fået solgt den gamle...

Min hest har en meget kort ryg og det er derfor ikke helt nemt at finde en sadel som passer, da det som min. skal være en 17".

Er faldet over Globus Crincel.. Men jeg syntes det er svært at finde noget om salden på nettet, hvor folk skriver deres erfaringer...

Er der nogen herinde der kan hjælpe med erfaringer omkring sadlen og hvordan er kvaliteten på den??

- Camilla

Med den smukke mule

Showdancer DV386

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 19:11

Havde sådan en til min basse.. Synes den var lækker. Bredt kammer, fornuftig bom og lækkert blødt sæde. God knæ og sæde.

Kvaliteten er okay - Den er fin til prisen men ikke i nærheden af Passier og albion ;)

-Stephanie

HDR fletcher KØBES

17" fit 3,5

Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen <3

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 19:27

Oki....

Nej det er jo klart... Det hænger jo sammen med prisen og jeg tæker også på en sadel til den pris ved jeg godt ikke er det samme som de dyre :)

Nogen der kan fortælle hvad anlægsfladen på en 17.5" er ??

- Camilla

Med den smukke mule

Showdancer DV386

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 21:18

Globus var alt for lang til mine korte araber. Til den gamle på 20 år har jeg købt en Sommer Magnus II som ligger i ca. samme prisleje som Globus.

Til den nye har jeg købt en Supreme nyprisen er 16.900;- men det er en sindssyg lækker sadel;-)

Men Mangnussen er jeg nu også glad for;-)

Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd

Crincle
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 13:32

Jeg skal have en globus til min korte islænder :) rider pt i en som jeg har lånt :) Det er en skøn sadel, med god støtte :) men som Steph siger så er det ikke en sadel i samme kvalitet som Albion osv :)

- Malene -

m. Bára fra Stårup og Frodo

www.jølver.dk - Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 17:22

Åh, har samme problem...

Min krikke har også meget kort ryg!

Jeg har hørt godt om Crincle sadlen, men det er klart man skal sammenligne pris og kvalitet. JEG går efter en HDR Paris, Clobus Crincle evt Clic eller en Sommer Diplomate til min hest... Men øv, skal lige sælge først - for det der med at bytte sadel er vist ikke noget der fungerer

Kh Marianne & Kasmir

KenTaur sælges/HDR ønskes - se annonce

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 18:39

Tak for svarene :)

Marianne: Præsis... jeg har også en sadel jeg skal af med før jeg kan købe ny... Det er bare så øv altså... Og ja bytte er ikke så nemt...

Håber snart min bliver solgt :) Så jeg kan komme ordenlig igang med min hest... :)

- Camilla

Med den smukke mule

Showdancer DV386

0
0
Svar på denne tråd

Sadel...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 18:45

i er ikke de eneste der skal af med en sadel før der kan købes ny :( sådan er det lige ledes her :( .. er dog glad for at jeg har en globus til låns :)

Men det er sq ikke nemt at sælge noget nu :(

- Malene -

m. Bára fra Stårup og Frodo

www.jølver.dk - Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider