Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

ROS/RIS til Rideudstyrs Webshop
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 19:20

Hej HN'er

Hvor Webshopper i rideudstyr?

Jeg kan VARMT anbefale :

SMH Rideudstyr - VIRKELIG hurtigt tilbagesvar og meget opdateret lager, flinke og meget behjælpelige!

Erfaring: Kendte ikke til dem før en veninde skrev til mig at de måske havde den jakke jeg søgte (selvom den er sidste års model) det havde de og svarede tilbage og hjalp med størrelser osv. Virkelig god service!!

Tika Rideudstyr - Søde og hvis de ikke har varen alligevel er de flinke til at ringe og skrive til en og opfylde ens ønske så vidt muligt.

Erfaring: Har handlet der mange gange og deres service er altid god.

Hvem kan i anbefale og ikke anbefale?

¤ Cille Raahauge ¤

- Nu med Heroiek Z -

Lækker spring pony til salg!

LA-MB spring, LB dressur, kat.1 fra 2001
Klik her eller
Klik her!

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan varmt anbefale..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 20:06

Horse pont. har handlet der og fik super flotte vare med vores stutteri navn broderet på dækner. det holder så flot og kan vaskes igen og igen uden at trevle op.

Börjes tingsryd i sverige har jeg også kun gode erfaringer med.

Herri rideudstyr har jeg også kun super fine erfaringer med.

Optihorse hjememside kigger jeg på hver dag, men handler personligt i deres butik i Osted. super god hjemmesid eog fin betjeneing.

IMC

Emdegårds amira søger nyt hjem

PER VOGNMAND 20285450 tilbud gives på gravearbejde, samt salg af grus og sten.

matrialer til ridebaner samt forbedring af bundforhold.

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 20:36

Følgende for KLART mine varmeste anbefalinger:

www.starhorz.dk - Hjalp mig hele vejen igennem da jeg skulle bestille min Sommer springsadel. Både med at komme igennem til forhandlerne, os da jeg blev krævende og sagde hvad mine ønsker til sadlen var (pga af min ryg går alle sadler desværre ikke) + min hest os er svær at finde sadler til. Hun var i telefonen super mange gange, skrev mange mails frem og tilbage. Sendte to springsadler på prøve til mig, hvor jeg havde dem på prøve en hel uge. Den sidste jeg fik på prøve - valgte jeg at bestille og købe fra ny (y) Super sød og meget kundevenlig.

www.tikarideudstyr.dk - Altid haft gode erfaringer herfra. Varene har du efter allerede 1-2 dage efter bestillingen. Aldrig mgl varer, forkerte farver, str osv. Super hurtig og venlig til at svarer på alle de spg man nu måtte ligge inde med og er ikke blind for at sende folk videre til en anden netbutik hvis de ikke har dét man lige stod og manglede/ønskede.

www.horsepoint.dk - Har bestilt nogle underlag derfra og har os altid fået god service og hurtig levering.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Rideudstyr.
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 21:26

Hej.

Der er efterhånden rigtig mange gode netbutikker. Jeg handler kun over nettet, bor på Bornholm og her udvalget lille.

Her handler jeg:

www.tikarideudstyr.dk

Super service, de svare altid samme dag.

www.athorsecare.dk

Fantastisk indehaver og hjemmeside.

www.stald-direkte.dk

God hjemmeside, hurtig levering.

www.rideaway.co.uk

(engelsk)Har ikke været i kontakt med dem, men jeg har altid haft mine ting i løbet af 3-5 ting, virkelig flot service...

www.saddlery.biz

(engelsk) God hjemmeside.

Jeg bestilte 2 dækkener fra dem, og fik en mail samme dag om at de ikke havde det ene af dem hjemme, der ville gå cirka 10-12 dage.

Jeg skrev til dem efter 10 dage, hvad status var på min ordre (ved godt de havde sagt op til 12 dage, men ville kun høre status) jeg fik mine vare 4 dage efter, dog fik jeg først svar på min mail 7 dage efter jeg havde fået mine varer!

Så jeg vil sige at denne hjemmeside er med lidt blandede følelser. Fik mine vare, men dog ikke meget feedback over mailen.

0
0
Svar på denne tråd

fddggdgdf
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 09:13

Börjes tingsryd - Super gode erfaringer, det tog ca en uge før det kom med posten, men tingene er i god kvalitet ( købte en trense til 150 kr, og den har en super læderkvalitet!)

http://www.starhorz.dk VIRKELIG god service :)! Jeg bestilte et pandebånd derinde i størrelse cob, men fik et der ikke passede (jeg ved så ikke om de har været store i størrelserne eller hvad :) ) Men i hvertfald skrev jeg en mail, og så fik jeg et i rigtige størrelse, og en lille extra ting for portoen :)

Piraten & Montana af Højgaard'

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!

Sælges: Kentaur Artemis dressursadel 17,5"

- sadel i god kvalitet med dybt sæde og god knæstøtte

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 09:55

www.robinsons-uk.com

Engelsk forretning, hvor der er rigtig rigtig mange penge at spare+fantastisk service...

Mvh Louise Kemp Andersen

0
0
Svar på denne tråd

fantastiske
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 09:29

gode oplevelser og super hurtig service

hest og co

stald-direkte

bornhorse

og happy-horse

Hilsen Hanne

- R.I.P. Chanel 11.april 1991 - 9. februar 2010 elskede og savnede

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider