Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ridebukser med SKIND fuldbag
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 08:31

Hej med jer,

Jeg har et par gamle ridebukser med ægte skind, som alle ridebusker var engang - men det er desværret blevet for små.. Men jeg synes bare bedre om de gamle ridebusker fremfor de nye med kunstskind.. Nogen er ved hvor jeg kan anskaffe mig sådan et par igen..

Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**

0
0
Svar på denne tråd

til hest og rytter
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 09:44

messen er der altid en der har sådan nogle med. Oveni plejer han at have knald gode tilbud på dem, hvis nok fordi de ikek er i de rigtige farve, hvilket jeg er bedøvende ligeglad med, jeg synes bare klart de er de bedste ridebukser. Pt. kan jeg bare ikke huske hvad standen hedder, men måske andre kan..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Good Fellow
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 13:16

Jeg har set disse et par gange i Tyskland - lækker kvalitet, du kan kombinere farver og skind og priserne er ikke heeelt vilde.....(jaja - alt er relativt :))

www.goodfellow.de/ shop_item.php?kat1=1&kat2=2

Mange hilsner,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 15:25

Ai jeg har heller aldrig kunne finde dem til hest & rytter, og iår er første gang i MANGE år jeg ikke kommer - fordi jeg arbejder i udlandet og min billet går først hjem om mandagen hvor det slutter søndag.. Men det er jo en ganske anden snak..

Jeg tjekker lige linket ud - tak..

Men hvor synes jeg altså at det er super ærgerligt at man da jeg var 10 kunne få et par lækre billige ridebusker med fuldskin i læder til 500kr.. Det kan man knap få de der trælse kunstskinds nogle for idag.. Grunden til jeg savner mine "læder fuldbag´s busker" er fordi de ganske simpelt havde en meget bedre pasform, og fordi de holdt meget længere..

Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**

0
0
Svar på denne tråd

kentucky...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2011 21:10

laver ridebukser med ægte skind.....købte mine hos hubertushuset for ca 1400kr

Hilsen Jeanne

CALIF, min smukke stjerne.

Cayenne, 10-10-07

Oline, 14-07-09

Hvil i fred mine dejlige tøser.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider