Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sort spring/kombi underlag?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 23:07

Sort underlag - spring/kombi. Men hvorhenne?

Max koste en 250kr. Skal helst være uden kant. Hvis der kant på skal den være neural. Dvs sølv, sort, hvid eller ligende. MEGET gerne limegrøn kant.

Jeg skal bruge underlaget til mine limegrønne springgemacher og meningen er der skal broderes min hest's navn med limegrøn på underlaget

Underlaget skal ikke være sådan noget tyndt stof noget, men være god kvalitet - med god underside som ligger ordenligt under sadlen og ikke glider rundt. (som de helt billige har jeg oplevet gør - og jo, sadlen bliver liggende, det kun underlaget der glider)

:) Kan i hjælpe mig?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Wallhausen
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 23:29
Jeg har et par stykker fra wallhausen, de koster omkring 200,- de er købt i horse house der vist også har en webshop de passer nogenlunde til dine ønsker og jeg har været tilfreds både med kvalitet, holdbarhed, underside samt pasform :0) /k

For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 23:56

Tak for det hurtige svar :D
Jeg prøver lige at tjekke deres hjemmeside, ellers sku jeg måske lige suse forbi deres butik som ligger 10 min fra mig :D

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

GghgJuyykkuyuik
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 22:54
God jagt :0) /k

For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider