Sarav......
Nu ved jeg ikke lige, hvad du ved og hvor du ved det fra......men eftersom jeg har været nabo til stedet i ca 10 år, har haft mine egne hesten hjemme i alle årene og derfor været ude (i min stald, til og fra fold, på min ridebane osv) mange gange i løbet af en dag hver eneste dag i alle årene, må jeg være en af dem, som aller bedst kan udtale mig om, hvorvidt der er heste på fold eller ej!
Og du har da ret.....ind imellem er der heste ude.....to,tre, fire stykker. Men det er jo heller ikke mange ift, hvor mange heste der opholder sig på stedet!!
Og måske er dine og mine holdninger til, hvor meget heste skal ud ikke ens, så jeg udtaler mig ud fra, at jeg mener, at alle heste skal ud hver dag og gerne så meget som muligt. Velvidende, at der findes mennesker, som er uenige i dette.
Desuden har jeg billeder af heste, som er på fold i meget meget sommervarme uden vand i de to-tre små baljer, som stod på folden til 15-20 heste. For i sommerferien, mens familien er på ferie, kommer alle hestene nemlig ud på sommergræs (i øvrigt uden nævneværdig indgræsning)
Og når jeg udtaler mig et sted som her, udtaler jeg mig faktuelt og ud fra, hvad jeg ved.
Hvis du lægger mærke til det, kommer jeg ikke med en eneste udtalelse om de omtalte personer, omend jeg kan ret mange gode historier!!