Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Haderslev
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 10:01
Hej :) Jeg står og mangler et sted at få min hest opstaldet. Det skal være billigt og tæt på Haderslev. Nogen der har et forslag?
0
0
Svar på denne tråd

der er en del steder..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 11:27

bla. louiselund, vandlinggård, møllen ved christiansfeld m.v.

mvh. Gitte,

med ponyerne Ýrsa & Bine ..& lånehesten Rachel

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 12:56

ejsbølgård er vidst ikke så dyr, ellers det sted der ligger over for sero, Arne oven for vandling gård, men afhænger jo også lidt af hvad du kræver af faciliteter

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 13:07
Hvad koster det hos det sted overfor sero? Der må meget gerne være både udendørs bane og ridehal, men er også helt fint hvis der kun er udendørs :)
0
0
Svar på denne tråd

Overfor Sero
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 20:58

Hej Pernille

Det sted overfor Sero koster 350 kr i måneden. Jeg står der selv med to heste. Men stedet er et selvpasser sted. Man skal selv sørge for foder, hø/wrap og strøelse. Derudover har man vagter hver, hvor man enten lukker ud eller ind.

Stedet er et lille sted med plads til seks heste, store marker og en ridebane med lys som er 18x55. Derudover er der store marker med solid og flot indhegning.

Med venlig hilsen

Lene Kristine Kulmbach

0
0
Svar på denne tråd

RE: Opstaldning i Haderslev
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 16:46

Jeg har faktisk haft succes med at tage ud til de forskellige gårde for at spørge om jeg måtte have min hest hos dem.

Ellers er der foruden de i forvejen nævnte steder, også Riisgård, Skærbækgaard/Hoptrup Ridecenter, Stald Søholm. Der er også Hammelev Ridecenter, hvor der går en bus hver halve time fra Haderslev. Eriksminde Hestecenter er også et bud.

* Kathrin P *

Skøn allround kat. 3 pony sælges

"And he whispered to the horse, 'Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal"

Ukendt forfatter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider