Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

boots til store hove?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2010 20:30

Jeg kunne rigtig godt bruge et par boots til den ene hest, men kan man få nogen der er så store, som jeg har brug for?

Han blev beskåret torsdag og hoven måler fra tå til balle: 18-19cm og bredden er: ca. 16,5-17 cm så det er nogle ordentlige plader han har (1. nummer mindre sko end en belgier ifølge smeden, som ikke har noget med boots at gøre.

Skriv endelig hvis i kender til nogle, gerne med pris og forhandler, evt. udenlandske sider, hvis nogen vil oversætte prisen til dkk.

vh jannie

Den heldige ejer af Ribebro´s Gizmo, Felix, Crazy´s Bonansa og Ribebro´s Bella.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-12-2010 20:34

Måske kan du finde nogen her http://www.hovfokus.dk/ ellers prøv at ringe til Søren så kender han måske nogen som har dem i større størrelser

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

Mest vindende ekvipage dressur hest 2009 RHO

Mest vindende ekvipage samlet 2009 RHO

www.rideklubbenhammelev.dk

0
0
Svar på denne tråd

måske..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2010 20:45

har jeg 1-2 cm. for meget i længden, tror jeg har målt helt ud til ballens kant og har lige set et super billed af hvordan der skal måles - i hvert fald til Old Macs, som er en af dem jeg har kig på. Måske er jeg så heldig at han kan passe den største størrelse! Må vist hellere måle efter imorgen.

Synes ikke rigtig at de boots de har på hovfokus´hjemmeside kommer i nærheden af den str. jeg skal bruge, men må hellere lige kigge igen.

Vh Jannie

Den heldige ejer af Ribebro´s Gizmo, Felix, Crazy´s Bonansa og Ribebro´s Bella.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider