|
|
| Agurken i en Mc'D burger |
|
|
Jeg elsker agurken i Mc' D's burgere - en dejlig lille syltet sag. Da jeg arbejdede som kok kunne jeg købe en tilsvarende agurk i 3 kg's dåser ved div. leverandører, nu hvor jeg er ganske normalt handlende, kan jeg ikke finde agurkerne i de normale butikker. Pickles hed de i de store dåser - har du nogen ide' om, hvor de kan handles og ved du med sikkerhed, om de smager som på Mc'D? Venligst Lisbet
Husk, at når du bliver sur, er det dit eget problem, at blive glad igen..! Er det det værd? Brug tiden fornuftigt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Metro og Inco |
|
|
Metro og Inco har 3-kilos dåserne. Hvis du er på god fod med en restauratør, kan du evt. få ham til at købe en dåse hjem til dig. Pickles, de små, syltede agurker, kan købes i ethvert større supermarked. De står sammen med de øvrige syltede grøntsager på glas. Men om de lige præcis smager som dem hos den gyldne måge, der må du prøve dig frem.
Salvia Don't let go Never give up, it's such a wonderful life The thing women have yet to learn is nobody gives you power. You just take it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iyyvvv |
|
|
det er så lige netop den lille lede tingest jeg ALTID piller ud af de forbandede burgere.... uffff den smager  godt smag og behag er forskellig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Uhm, elsker også McD's pickles. Min mand hader den, så jeg får altid hans også  Undskyld mit useriøse indslag 
Mvh Camilla.
**************** www.kaabers.dk *************
Barock'er samt vejledninger i trickstræning. ( forskellige tricks er beskrevet på hjemmesiden )
Barockhest & Barockpinto 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| camilla... |
|
|
Det er absolut ikke useriøst! Her er ungerne af en størrelse, hvor de ikke gider agurkerne - mit held, for jeg bøffer dem gerne! Men hvis man ved, hvor disse herligheder kan købes i en mindre udgave end 3 kg's dåser, så lad endelig lyde... Lisbet
Husk, at når du bliver sur, er det dit eget problem, at blive glad igen..! Er det det værd? Brug tiden fornuftigt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxx |
|
|
De er nemlig RIGTIG gode!!! Og jeg har "i årevis" fået min datters.....men nu kan hun selv li' dem 
Hellere tilgivelse end tilladelse c")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Agurk.. |
|
|
Det er jo den, jeg altid piller ud  Skal prøve at huske at kigge efter dem næste gang, jeg smutter i Metro 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Championatsvinder Distance 2009 Vestegnens Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
dem fra Rema, deres eget mærke smager som dem på McD.
Sagde Janne Sælges: Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 098765re |
|
|
man kan altså godt som privat person handle i metro.. Du skal bare vise id og så får du et dagskort.. Intet problem.. Så hop i metro og hent de sure agurker smiler..
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej altså |
|
|
Kan nogle ligefrem lide de tingester jeg bestiller altid uden, både fordi jeg synes de smager (men kan så slet ikke lide agurk i nogen form) og så er man altid sikret en varm og nylavet burger
Hilsen Signe Og guld klumpen Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Metro... |
|
|
Du kan altså også som privatperson få fast kort til Metro, hvis du er medlem af bl.a. forbrugsforeningen. Kig her 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Championatsvinder Distance 2009 Vestegnens Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
Metro har også pickles i 1 kg format. Om de smager som dem fra McD tør jeg så ikke udtale mig om 
,If there are no horses in heaven - I'm not going'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe... |
|
|
Jeg troede faktisk ikke der var nogen der spiste de agurker der! Jeg har altid hadet dem som pesten Kan desværre ikke være behjælpelig med hvor man kan købe dem. Mvh Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De er gode... |
|
|
Dem er jeg altså også vild med. Til gengæld havde jegfor nogle år siden en kæreste som HADEDE dem og jeg skulle altid pille dem ud, inden han kunne spise dem. Hvis han alligevel fik et stykke i munden, så så han helt forkert ud  Kan desværre ikke komme dem nærmere end de andre i tråden, mit bedste bud vil nemlig også være Metro. Mvh Juliette
Bedækning tilbydes ved champion palominohingsten Shulay Gold Fever Sommergræs tilbydes Vestsjælland, 500kr/hest Mor til verdens dejligeste lille prins fra 28-07-09 og en ny melder sin ankomst 02-02-11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|