Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sorel støvler
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 22:13

Hej alle sammen

JEg overvejer lidt at købe mig et par af de lækre lækre støvler.. Meeeennnnnn er de lige så tunge som sten og er de til at bruge i hverdagen. Jeg skal bruge dem til hverdagsbrug...

Hvordan er de generalt til at bruge eller ej til heldags forbrug.. Håber I vil hjælpe lidt..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

Godt nok ikke
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 22:38

Sorel, men så at der var Lacrosse støvler til salg i intersport Aalborg for 1000 kr ( storcenteret ).

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Sorel Caribou
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 22:43

Jeg har disse skønne Sorel-støvler model Caribou

Og de er uundværlige! Vær opmærksom på at foret sætter sig, så de klemte mig en smule den første uge, men nu kan jeg have thermosokker på uden problemer. Ikke at det er nødvendigt, men pladsen er der.

Jo, de er da tungere end almindelige vinterstøvler, men så meget varmere og praktiske at det ikke er noget man tænker over.

Jeg har dog skiftesko med på arbejde, da de er aaalt for varme at have på 8 timer indendørs. Og har man fået svedige fødder skal indersokken lige ud og tørre, ellers er støvlen iskold næste gang du kommer udendørs.

MVH Pia Fruen på Bøgehøj

Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold

Djurslænding? - køb dyrenes foder hos HG Foder!

0
0
Svar på denne tråd

o98765
Forfatter: 
Dato:  08-12-2010 23:04

Tusind tak for jeres svar.. Jeg vil så gerne have et par men er helt i syv sind smiler... Skal skal ikke skal skal ikke.. Smiler...

Takker for jeres imput.. Kom gerne med flere...

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

Skal skal ikke
Forfatter: 
Dato:  08-12-2010 23:48

Har både et par LaCrosse og et par Sorel...

Og har så åbenbart LaCrosse-fødder

For LaCrosse-støvlerne kan jeg have på hele dagen uden problemer, hvorimod Sorel-støvlerne gnaver lidt og "rasler" rundt på fødderne. Så de står bare som reservestøvler.

Begge modeller er jo tungere end almindelige sko, men efter den første eftermiddag i stalden, så har man vænnet sig til det.

Vær dog opmærksom på, at de ikke ligefrem gør din gang elegant Det er altså ikke en scorestøvle...

Her på det sidste har jeg haft dem på om morgenen når jeg kører på arbejde (skal jo lige skrabe sne af bilen og senere fra bil til kontor..) og så haft et par skiftesko til på jobbet (kontor), for der bliver de altså for varme....

Men en dag på travbanen fra kl. 10 til kl. 20, en lang gåtur med/uden hund eller som tilskuer til en af datterens fodboldkampe er ingen problem.

Så selvfølgelig skal du....

Med venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider