Så fik jeg besøgt Falkær. Stedet er ikke af nyere dato, hvilket jeg heller ikke havde forventet. Men boksene var fine, og udlejer utrolig rar og professionel. Han sørger for alt alle ugens 7 dage, hvilket bliver det rene svir for sådan én som mig, der normalt har hesten stående hjemme. Men pga. al den pokkers frost, ja så flytter vi i eksil på Falkær, indtil min egen bane er klar igen.
Der står ikke så mange heste - vel 10-11 stk. i alt. Tror der var en håndfuld pensionærer, resten udlejers egne.
Jeg vil anbefale dig, at du selv kører forbi og danner dig dit eget indtryk. Kommer jo meget an på, hvad du er på jagt efter. Som jeg tolker dit indlæg, har du ikke egen hest, men kikker efter part. Og så er det jo helt andre ting, du kikker efter end f.eks. mig. Jeg var på jagt efter et sted, hvor jeg kan ride indendøre, og hvor bunden er god og fjedrende, og ikke glat og knoldet. Derfor faldt valget på Falkær og f.eks. ikke Salsmose.
Men hvis du har egen hest, kommer det jo også meget an på, hvor stor din pengepung er. F.eks. er Hegnstrup 600,- dyrere end Falkær.
Hvis du er på jagt efter part er der jo også "Bjerget" http://www.rideskolen.net/.
Pøj pøj med din søgen.