Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rambo duo - langt i siderne
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 04:59

Hej alle..

Begge heste har Rambo duo dækkener..

Desværre er hoppen en lille type så det er alt for langt i siderne, krydsgjordende hænger langt nede under maven :(

Da jeg jo er glade for mine horseware dækkener, ville jeg høre om andre har dette problem også, og om det er alle modeller fra Horseware der er ligeså lange som rambo?

Tænker om Amigo fx er kortere?

- Charlotte (:

0
0
Svar på denne tråd

horseware
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 16:24

Jeg har haft sammenlignet Amigo med Rambo, det var godt nok det "originale" grønne Rambo, og der var der meget forskel på længden i siderne. Rambo var meget længere ca. 30-40 cm vil jeg skyde på, og det var på dækner på 125 cm. Mit Duo er også meget langt i siderne til min 3-års.

Mvh. June

Den lykkelige ejer af:

Internet Firfod og Honduraz Firfod

Cherie R.I.P. d. 09.10.10

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 21:14

er det meget langt i siderne, hvor jeg før har haft rambo california det var ikke nær så langt

Momse - håndsyet og special designet læder.

Killinger til gode hjem haves

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 08:31

Jeg har en supreme og california - de kan lige gå i længden til min araberhoppe, men krydsgjordene er for lange, så dem har jeg lagt op, så hun ikke kan få benene op under dem. Det får også selve dækkenet til at ligge mere ind under hende, istedet for at hænge ned af siden.

Jeg har også engang haft en original uden benudskæring, og den gik ekstremt langt ned i siderne - den kunne hun slet ikke bruge.

Vh Vibeke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider