Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kieffer plejeprodukter.. Erfaringer??
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 22:22
Ja, da jeg lige har været ude og investere i en Kieffer lædersæbe (den i dåse) og en Kieffer hesteshampoo kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogle, der har henholdsvis gode og dårlige erfaringer med disse produkter. Jeg tænker mest på lædersæben, da en shampoo, vel er en shampoo ;-)

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd

Næh, du.....
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 10:45
... der er ligeså stor forskel på shampoo'er som der er på sadelsæber :)

Kieffers produkter er ganske udmærkede - men efter min mening ikke de bedste til prisen. Jeg bruger dem, når jeg vinder dem, men køber dem ikke selv.

Hilsen Sif

Skal du med på Landsskue ? Husk tilmeldingsfristen den 2. maj
0
0
Svar på denne tråd

Takker for svaret..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 14:16
..Men grunden til at jeg skrev det med shampoo er, at jeg kun bruger shampoo til halen. Og da shampooen derfor ikke kommer i kontakt med hestens hud (og desuden også kun bliver brugt yderst sjælden) er en hesteshampoo en hesteshampoo for mit vedkommende.

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd

Kieffer...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 15:14

Jeg har selv nogle kieffer produkter
- Lædersæbe
- læderfedt
- fluespray
- hovfedt

Og jeg syntes skam at de er gode nok.. Dog skal man passe på at man ikke får hvide sygninger :-(

Hilsen Team Nørgaard..
0
0
Svar på denne tråd

TeamNoergaard
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 21:50
Hvad mener du med hvide syninger, og hvordan undgår jeg det??

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd

Sadelsæbe..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 21:58
Det kan godt opstå hvis sæben bliver for hvid og skummende..!
Det er fordi sygningerne normalt er sorte, men hvis det hvide skum så suger sig fast bliver sygningerne hvid og grimme at se på..

Du kan undgå det ved at lade være med at få det til at skumme og så tørre det nogenlunde hurtigt af igen, så det ikke kan nå at kæbe sig fast..!

Hilsen Team Nørgaard..
0
0
Svar på denne tråd

Kieffer produkter
Forfatter: 
Dato:  27-04-2005 14:15
Jeg bruger Kieffer læderbalsam/ læderfedt, og den er efter min meningen den bedste. Derefter kommer Passiers ;-)

Lædersæben er også ok, men jeg bruger mest den fra BlueHors...

0
0
Svar på denne tråd

Okay..
Forfatter: 
Dato:  27-04-2005 16:37
Mange tak for det.. Det vil jeg huske næste gang der skal pudses :-)

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig gode produkter
Forfatter: 
Dato:  27-04-2005 22:50
Jeg bruger sadelsæbe, læderfedt og hesteshampoo fra Kieffer, alle 3 ting med meget stor tilfredshed (y) :-)

Hesteshampoo er ikke bare hesteshampoo, jeg synes Kieffers er bedst. Det er den bedste jeg indtil nu har mødt, den er nemmest i brug og giver det bedste resultat :-)
Der sadelsæbe og læderfedt er også super, heller ikke her har jeg mødt noget bedre end Kieffers :-)

Så Kieffers produkter kan jeg kun varmt anbefale :-)

Forårsknus fra Tine
og haffipigerne,
{> Flicka og Frigg {>

0
0
Svar på denne tråd

kieffer...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 14:39
jeg har kun positive ting at sige om deres produkter... specielt deres sæbe og fedt, samt hesteshampooen, det er bare så godt....

Mette

Billeder af mine børn.

Sortbrun shetlænderhoppe sælges. 3 år, efter kårede forældre. Skriv en mail for mere info.
0
0
Svar på denne tråd

Hesteshampoo
Forfatter: 
Dato:  02-05-2005 13:37
Man behøver altså ikke købe en dyr hesteshampoo.

Køb en mild menneskeshampoo. Den er lige så god og meget billigere.
0
0
Svar på denne tråd

Kikærten..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 22:21
Det var lige netop også det jeg mente selv om jeg skrev at en hesteshampoo er en "heste"shampoo.. Synes også det kan være lidt lige meget, da jeg som sagt kun bruger den på halen. Men nu har jeg alligevel købt en Kieffer hesteshampoo.

Er glad for at I siger så meget positivt om Kieffers produkter. Har aldrig købt dem før nu, så det er da rart at vide, at man har købt noget godt :-)

Takker for svarene..

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider