Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

er der nogen der ved hvor?
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 13:58

hvor man kan købe sådan et stativ med hjul på hvor man kan have sadel og striglekasse osv. hængende på så man slipper for at smadre ryggen af at bære selv

kan ikke huske hvad sådan et hedder ?

på forhånd tak

De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3

0
0
Svar på denne tråd

Det hedder
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 14:00

en sadelvogn.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

Glemte at
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 14:03

svare på det vigtigste.

Bla Hjørnely og Jeppsen og hvitfelt plejer at have dem.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

jaaa........
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 18:50

hr du først fået dig sådan en sadelvogn, fatter du ikek du har kunen undvære den.

Jeg bruger den og er meget glad for min. nu kan jeg nøjes med at fylde det på som skal bruges og kun hente det hele på en gang.

Det betyder også, at det er meget nemmere at få tingene med tilbage på plads i sadelrummet.

Jeg har en gammel jern cykelkruv foroven, og nederst har min mand sat en plastkasse fast, så jeg der kan ha dækner. Under håndtaget er der sat en kurv. så ridehandsker også ligger parat.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 18:59

denne model, super lækker, solid og stabil.

sadelrummet.dk/sadelvogne-10/ sadelvogn-stor-106.html

0
0
Svar på denne tråd

Sække vogn
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 19:14

Aldi har tit billige sækkevogne til små penge, så montere man en sadel knægt og en cykelkurv og vupti har man alle tiders sadelvogn. Til ingen penge..

Sækkevogne fås også i Silvan jemogfix og Harald Nyborg.. til et par hundrede.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 10:37

Scan-horse har en på side 180 i deres katalog. Mener ikke at den koster ret meget...

www.swiflet.com/ScHo/RiC/3/1/

Diana & Hunor

0
0
Svar på denne tråd

1232465
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 11:09

Jeg har den samme vogn som "Dusty" - jeg har haft den i 2 år og kan varmt anbefale den.

Den er stabild og solid - er let at køre med, selv på ujævne underlag, pga. lufthjulene.

Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle slæbe på det hele mere... Den klare det hele

Go' weekend til alle

Berit

"Et godt citat er ikke blot at kunne citere det,

men derimod at kunne udleve det"

0
0
Svar på denne tråd

Sadelvogn
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 11:22

Jeg har denne, og er ligesom andre i denne tråd MEGET glad for min, det er bare SÅ rart at kunne have alt med på én gang, så man ikke skal gå fra hesten når den skal sadles op hvis der ikke lige er sadelbom ved striglepladsen.

www.horsepoint.dk/shop/sadelvogn- 1415p.html

Du kan tit finde dem på tilbud rundt omkring, jeg gav kun 498 i min lokale rideudstyrsbutik

MVH Tine

Vinder af højdespring og 3. plads til klubmesterskab med min skønne Prins!

0
0
Svar på denne tråd

Sadelvogn
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 13:20

Jeg har denne her og er super glad for den. Det er så rart ikke at skulle rende frem og tilbage med armene fulde

Mvh

Mette

Sommergræs i Kolding tilbydes

Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 15:01

tak for svarene ! det var lige præsis den som tine viste som jeg havde overvejet at skaffe mig :D dejligt at vide hvor man kan få dem

Den anden ser også rar ud men synes det er dejligt at kunne have striglekassen for oven i stedet for forneden så man ikke skal bukke sig hele tiden..

De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3

0
0
Svar på denne tråd

Brugt til salg
Forfatter: 
Dato:  22-11-2010 16:55

Jeg har en brugt til salg. Den ligner meget den du skriver du har overvejet at købe. Min har dog bare en striglekasse i toppen og en kasse i bunden med i købet i en grøn farve. Dem kan man selvfølgelig tage af. :) Skriv til mig hvis du har interesse. Jeg kan evt. maile nogle billeder til dig. :)

Tinkere er ikke bange for vand...
Vel, Koen <3 ?? ;b

Shaine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider