Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Køb ikke Noget af Søren Johansen HD boks
Forfatter: 
Dato:  11-11-2010 13:21

Hej til alle, som læser dette.


Nedenstående kan betargtes som en advarsel mod at købe noget inventar fra Firmaet HD Boksen V/Søren Johansen.


For at starte et sted, så har min kæsrete og jeg lavet en ny heste i janurar måned i år. vi købte inventaret af Hans Dam ( HD Boksen)meget flink og begahelig mand & en aftale var en aftale, vi er også meget tilfredsem med inventaret fra ham.

I sommeres er der desværre sket det at Hans Dam har solgt firmaet til Søren Johansen,


Vi nåede at købe nogle tremmer til vores vinduer af Hans Dam inden han overdragede firmaet til Søren Johansen, disse tremmer kunne desværre ikke bruges, da vi havde fået kommunikeret forkert Hans Dam, vores fejl.


Vi ringede til HD Boksen i starten af August måned og fik fat i Søren Johansen, han sagde at han selvføleglig gerne vil komme over og kigge på opgaven - Han kom så den 22 september - efter knap. 1 1/2 måned.


Han kiggede og målte på vores vinduer og tog de gamle tremmer med retur & han kunne sagtens lave nogle nye til os og kunne levere dem lige først i oktober.


Så gik tiden Og det blev først i oktober, - der kom igen tremmer, vi ventede tålmodigt, det blev uge 42, der kom igen tremmer, mandag i uge 43 ringede vi og rykkede efter disse, de kunne sagtens leveres i uge 43 fredag i uge 43 snakkede vi med ham, tremmerne var lavet og på vej hjem fra galvanisering og kom lige først i uge 44. - Det blev uge 44, der kom igen tremmer, fredag i uge 44 ringede jeg til Søren Johansen, der var tremmerne sørme også på vej hjem fra galavnisering - så blev jeg irriteret, og sagde dette til Søren Johansen [XXXX]. - Han lovede denne gang at tremmerne kom over til os tirsdag i uge 45.


Det Lykkedes så langt om længe at få vores tremmer - Men det der kom var så slet ikke det vi havde handlet om, & passer i øvrigt heller ikke til vores vinduers størrelse.

det var vi selvsagt meget meget skuffede over og Jeg ringede til Søren johansen igår( 10/11) og sagde at jeg ikke mente det var det vi havde aftalt - Resultatet af denne samtale blev at Søren Johansen blev så sur og sagde at han ikke gad at handle med os mere, fordi vi var besværlige & ikke var til at gøre tilfredse.


Jeg spørger bare, er sådan en mand værd at handle med ??? [XXXX].


Derudover skal det siges at blot hans tremmer har ligget ude en nat & kun fået dug, så er der løbe rust ved svejsningerne - ville i sætte det op i en stald ????


Ja jeg vil ikke !!!!


Betragt ovenstående som en advarsel, eller et god råd.


I må selvfølgelig allesammen selv om hvor i køber inventar, men jeg synes bare ikke at der er andre som skal udsættes for svigtende korttidshukommelse & den behanling han giver folk.



[XXXX]: Indlæg modereret af Heste-Nettet



0
0
Svar på denne tråd
 
 øv da....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 07:11

HD boksen er da ellers et anerkendt firma netop for god service.



Karina




0
0
Svar på denne tråd
 
 HD boksen nu igen
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 22:48

Jeg har desværre også en dårlig oplevelse med Søren Johansen. I den korte version...


Jeg købte 6 store fronte til min nye stald. Søren kommer selv og måler op, endda to gange. Han konstaterer at stolperne i stalden er en smule skæve, så jeg skal regne med lidt luft. Selvfølgelig, det er jeg helt med på. Frontene kommer, dog er det hele ikke med. Regningen kommer samme dag. Jeg ringer til ham og gør opmærksom på det manglende. Det vil han sende og jeg siger at jeg betaler så snart det kommer. Tiden går og jeg modtager en rykker. Skriver til ham, og han siger det snart kommer..


Da vi så selv skal montere det, viser det sig at to fronte er for store, dvs vi kan ikke få dem i. Ringer og han vil sende en smed op og kigge og ordne det. Fint tænker jeg...


Der kommer en flink smed, som siger til mig, at de nok skal laves om, for der er da vist lige forsvunder 3 cm.


Nu er der gået laaang tid, og hestene vil snart gerne ind. Ringer til ham nogle gane og rykker. Endelige sender han to smede, og min kæreste tager fri fra arbejde, så han kan fortælle om de, op til flere fejl, der er lavet på dem, men som jeg godt kan leve med, da jeg gerne bare vil have hestene ind.


Dagen hvor smedene kommer, ringer mobilen på mit job. En noget forstyrret Søren ringer og siger, at vi skal lige være enige om, hvem der betaler for tilpasningen, for nu har han brugt så lang til på det her, og som Massey Fergusson skriver, siger han præcis det samme til mig... At jeg er den type der aldrig er til at gøre tilfreds... What, jeg har faktisk accepteret at leve med nogle af deres fejl.


Og derefter kommer det jeg så bliver meget vred over, han siger at jeg også er den type der ikke betaler mine regninger, så nu skal vi lave en aftale ellers ringer han til sine smede og siger de skal køre hjem.


Jeg bliver meget overrasket over, at en voksen mand i et professionelt erhverv opfører sig sådan. Det gider ingen mening, og han virker som en meget presset mand.


Nå men jeg får besked på, at køre hjem og godkende at dørene kan lukkes...


Jeg kører spændt hjem, og møder en meget flink smed, der er noget i klemme mellem mig og sin chef. Dørene kan nu, efter 4 timers arbejde lukkes med 2 mm luft.


Er lidt nervøs for, om denne luft vil bliver der efter nogle år, men det mener smeden.


Ringer nu Søren op, men smeden er med på medhør. Smeden fortæller, hvordan det står til, men Søren gentager mange gange om dørenes kan lukkes.. Svaret er ja, og han siger, at så står jeg for regningen... Jeg gør mit bedste for at forklare, at de var ved mig for at udbedre de forskellige fejl, og jeg godt vidste, at vi selv skulle montere, men det er jo ligesom lidt svært, når der er 2 mm at give af og dørene er ude af krydsmål.


Til slut siger han... vi kommer ikke længere og siger hurtigt farvel og ligger røret på. Der står jeg, og de to smede og stirre på hinanden. Smeden ryster på hovedet og lover mig, at han nok skulle snakke med ham.


Smeden kan slet ikke skjule, hvad man mener om det hele...


Så nu venter jeg spændt på, hvilken regning jeg modtager fra den kære Søren, men som han sagde i mobilen, så kunne jeg regne med 3500 kr plus moms...

Det er nu også en slags penge, samt utallige telefonopkald.


Jeg aner faktisk ikke, hvad jeg skal stille op... For jeg føler mig dårligt behandlet og har ikke lyst at betale for, at han har målt forkert, sat håndtag forkert og ikke lavet forskellige huller store nok, så tingene kunne lukke...


Men jeg er jo bare den type, man aldrig kan gøre tilfreds...

1
0
Svar på denne tråd
 
 desværre ja
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 00:26

Jeg har købt porte + div. hos HD, da Hans Dam havde firmaet. Super service og godt tilfreds med pris i forhold til kvalitet.


Jeg kommer desværre til at bukke en dims til staldgrebet på den ene dør. Forsøger div. steder at finde dimsen - uden held. Ringer til HD og får at vide jeg lige skal sende dem en mail, dog får jeg ingen reaktion her.....senere ringer jeg igen, og får at vide at det er muligt at købe, men at jeg skal sende mail. Jeg sender mail med adresse, og beder om kontonr. så jeg kan overføre. Intet svar. En dag noget tid efter, ligger staldgrebet foran min dør uden regning/følgeseddel. Jeg tager kort tid efter på ferie og glemmer alt om manglende regning. Pludselig får jeg en sur mail, om manglende betaling af staldgreb, hvor Søren Johansen mener at jeg har modtaget regning på tidligere mail. Den er ikke at finde og er måske havnet i spam eller lign. Jeg betaler selvf. prompte de ca. 200 kr. men handler aldrig med firmaet igen! Aldrig har jeg oplevet så dårlig kommunikation, og angreb vedr. manglende betaling!


Sælges:

- SPRINGHEST med enorm kapacitet 5 års vallak, e. Casir Ask/A'Kahn Z/Diadem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fint arbejde!
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 17:51

Vi er så til gengæld rigtig godt tilfredse med vores nye stald.

5 bokse og sadelrum i bestående stålhal. Prisen har holdt og arbejdet er udført nøjagtigt som aftalt - og til tiden.


Vi har tidligere handlet med HD (Hans) - også den gang var alt som aftalt. Vi har ikke mærket forskel på Hans og Søren. Begge er behagelige og hyggelige mennesker... herfra til HD-boksen.


Så der findes altså også tilfredse kunder.


Jeg vil gerne høre fra dig, hvis du kender noget til Tannies fortid...Hun er født i 2004, er brunbroget og 152 i stg. Du kan se billeder af hende på min præsentation og på www.pilegaardens-ridehal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indlægget er trukket tilbage
Forfatter: 
Dato:  23-12-2016 11:15

Brugeren "Massey Ferguson" har meddelt HD Boksen ApS følgende:

 

"Jeg har taget kontakt til hestenettet og bedt dem om at slette indlægget, så hurtigt som muligt. Skærmprint af dette er vedhæftet til denne mail, samt bekræftelse på at de har oprettet sagen.

 

Jeg vil gerne undskylde overfor Søren, jeg ved godt at ordlyden på nettet er hård, men det har aldrig været min mening at fornærme eller krænke Søren, det var et dumt opslag, som blev slået op i kampens hede. Dette er meget beklageligt og jeg håber Hestenettet hurtigt kan slette opslaget."

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 Hvem er det.....
Forfatter: 
Dato:  23-12-2016 16:22

Hvem er det som skriver ? Hvem er Chr. W - kan kun se brugeren er helt ny ?

 

Jeg kender intet til sagen, men er det ikke mærkeligt at tage en 6 års gammel sag op igen ?

 

Mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 lige min tanke Morgan
Forfatter: 
Dato:  23-12-2016 17:44

Det er altså også mig en gåde hvorfor personer/ firmaer tager så gamle tråde op. Den var jo for længst gået i glemmebogen, men nu er den "på forsiden" hvilket jo ikke gavner firmaet uanset tilbagetrækningen.

 

Det samme skete i "luksusfælde - tråden" hvilket jo ikke får nogen personer til at se bedre ud.


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

2
0
Svar på denne tråd
 
 Gamle tråde
Forfatter: 
Dato:  24-12-2016 13:47

Jeg tror det hænger sammen med, at gamle tråde på HN let kan dukke op, når man googler

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider