Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Vænne sig til ny sadel ?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 16:10

Hej :)

Jeg har købt ny dressur sadel til en af mine ungheste, som er tilpasset til ham. Han har ekstrem stort rygsving, så han er svær at sidde på.
Det er en sommer diplomat exklusiv.

Jeg har bare det problem, at jeg simpelthen ikke kan sidde i den.
Plejer at ride i min bates isabell werth på ham, og (passede ikke min unghest mere) plejer sagtens at kunne sidde stille med både ben og arme og slappe af.
Men nu sidder jeg med meget urolige ben, nogle gange urolige arme og spænder rigtig meget op.

Mit spørgsmål er så, om jeg bare skal vænne mig til sadlen, og det så bliver bedre, eller om denne sadel simpelthen bare ikke passer til mig ?

0
0
Svar på denne tråd

sadel.....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 22:27

Min gamle sadel kunne jeg heller ikke sidde i.

Bygget til min hest og lå perfekt. Det var en passier grand gilbert.

Var rigtig glad for en af samme model til min gamle hest, men den nye hest er større og har meget mere gang.

Jeg kæmpede og kæmpede men blev aldrig glad for passieren. Mine ben hoppede og dansede og jeg følte mig som en total slaskedukke...

Den er nu udskiftet med en amerigo. -hvilket jeg bestemt IKKE har fortrudt :D

Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har givet sadlen, men jeg ville nok prøve et par mdr. Hvis du stadig ikke er tilfreds ville jeg bestemt skifte den ud. Det var et rigtig stort irritationsmoment for mig...

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

MB-dressurhoppe sælges.

F: Churchill MF: Supermax Macho

Se annoncen HER

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 22:31

er det også numsen? for man kan jo få det der spray der klistrer så man sidder fast :)

og ellers vil jeg sige at sadel skal passe både hest og rytter.. self er det vigtigst med hesten men man kan jo komme til at lave meget crap hvis ikke man sidder rigtigt..

-Stephanie

Nu uden egen hest men med partmussen - Rosengårdens Caliopi

Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider