Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Smed omkring Herning
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 14:15

De der smede er godt nok nogle svære størrelser at få fat på.
Den første jeg ringede til skulle lige tjekke sin kalender og ville ringe tilbage - det er så 2 mdr. siden nu .
Så fik jeg et nummer af en jeg kender, men han tager slet ikke sin telefon.
Og sådan kan jeg fortsætte.......

Nu er det efterhånden ved at være 6 MÅNEDER siden hestene havde smed sidst - men jeg kan simpelthen ikke opstøve nogen som jeg kan få til at komme.

Så er der ikke nogle af jer søde HN'er der kender en smed der kører i herning-området? Og som ikke har flere måneders ventetid?
Fandt lige nummeret på Bergers smedie, så dem må jeg lige forsøge at få kontakt med imorgen.

Anne-Marie

Forhandler af Mühldorfer hestefoder
0
0
Svar på denne tråd

Bergers
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 15:36

Ja, jeg skulle også lige til at sige Bergers..

Jeg er efterhånden godt træt at ikke at vide hvornår jeg kan få smed til min hest næste gang.. Der går tit alt for lang tid imellem beskæringerne, så jeg har valgt at bruge en hovtrimmer, og da der er flere i området der er ny-uddannede har de stadig plads til flere kunder.

Jeg er blevet fast kunde hos en hovtrimmer, hun kommer fast hver 6. uge.

Men men, det hjælper selvfølgelig ikke meget hvis du skal have skoet hesten(e).

*Winnie & Falcon*

Mangler du tandpleje til din hest?

(i midt/vestjylland) Klik HER

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 09:51

Har du prøvet Stephan Ingildsen?

Har ikke lige hans nummer her, men prøv at google det.

Smede er desuden ofte nemmest at "komme igennem til" tidligt om morgenen, da de jo ofte står med en hest, og ikke kan tage telefonen...

Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd

Fik fat på Bergers
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 14:51

Tusind tak for svar - både her og på PB.

Stephan forsøgte jeg at få fat på for et par måneder siden, og han sagde også at han kunne komme 14 dage efter. Jeg hørte dog aldrig fra ham igen, så det opgav jeg.

På trods af at jeg havde fået en besked fra en anden bruger herinde, så forsøgte jeg at ringe til Bergers Beslagsmedie igår og de havde lige fået et afbud til idag, så han kom forbi her til formiddag.

Så nu har 2 ud af 3 heste fået ordnet hove.

Den sidste kunne jeg simpelthen ikke få bedøvet nok til at den ville stå stille. Så vi blev enige om at vi forsøger igen næste gang han kommer forbi - så må jeg jo bare give den som om den var en kæmpe-hest, selvom det kun er en stor II'er pony.

Anne-Marie

0
0
Svar på denne tråd

Når nu...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 12:34

... du bor tæt ved Herning og har en der skal bedøves, er det da oplagt at bruge Hesteklinik Herning. De har en smed der kommer fast i klinikken (mange halthedsproblemer kureres ofte hurtigere og bedre når smed og dyrlæge samarbejder) og man kan også komme med "alm." heste efter aftale.

Tjek deres hjemmeside, mener der står noget om det der, og så er du også sikker på en korrekt bedøvelse!

Har brugt det en gang da jeg som du også har oplevet havde svært ved at få en smed ud her i Herningområdet, og var rigtig godt tilfreds. Ved alm. beskæring / skoning uden dyrlægens indblanding var det samme pris som når smeden normalt "kommer forbi".

Rasser

0
0
Svar på denne tråd

Kan selv :-)
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 14:16

Tak for tippet ang. Hesteklinikken.

Heldigvis er jeg dog selv dyrlæge, så bedøvelsen kan jeg selv klare. Den ene skulle åbenbart bare bedøves så meget at den slet ikke registrerer noget som helst og det havde han jo ikke tid til at vente på - så det bliver en ommer til næste gang han kommer.

Anne-Marie

0
0
Svar på denne tråd

Carsten Gammelgård
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 17:07

Jeg kan varmt anbefale Carsten Gammelgård. Han er reg. beslagsmed og rigtig dygtig.

Jeg ved at han kører i Aulum området, så mon ikke han tager hele Herning med.

Han kan kontaktes på 40 50 60 84

Sælges:

DV Hoppeføl 2010 e. Tuschinski/Come Back II

DV Hingst 2008 e. Underworld xx/ De Niro

Se mere på:

www.lipas-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Carsten......
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 16:32

Jeg tror, det er ham, der tidligere er kommet hos mig, og som jeg var rigtig glad for, men som desværre blev selvstændig, kort efter han blev udlært. Jeg tror også, det er ham, Maibrit anbefaler. Jeg ved ihvertfald, at han nu kører i Herningområdet og er tilknyttet en hesteklinik. I starten kørte han nemlig stadig nogle dage om ugen for sin gamle mester og resten af tiden i Herningområdet. Jeg ville have anbefalet ham, første gang jeg så tråden her, men kendte hverken efternavn eller telefonnummer.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider