Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Happy-horse
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 15:47

Hejsa


Vil bare høre om der er andre der har benyttet sig af det tilbud Happy-horse.dk har med at man kan aflevere sin gamle sadel og købe en ny KenTaur sadel.


Jeg har afleveret mine gamle sadler hos Happy-horse i Taulov ved Fredericia, og bestilte så en ny KenTaur dressursadel. Jeg fik at vide at der er op til 10 ugers leveringstid, jeg syntes det var meget lang tid, men det måtte jeg bare bide i mig.


Jeg har haft en fin dialog med dem, og de fortalte for et stykke tid siden, at der nok ikke gik så lang tid som først antaget.


Sidste søndag fik jeg så en mail om at sadlen ville komme en af de nærmeste dage, jeg blev selvfølgelig helt vildt glad, for har stadig ikke redet på min nye hest, fordi vi ingen sadel har.


Jeg venter så spændt hele sidste uge, på at få den ventet mail/opringning om at nu er min sadel kommet. Og jeg høre bare ingen ting.


Jeg skrev så en mail i lørdags om hvor den bliver af, og hvordan vi skal gøre med forsendelse osv. og jeg har stadig ikke hørt noget. Jeg ved godt det ikke er så længe, men i forhold til hvor hurtigt de før har svaret på mine mail, undrer jeg mig lidt. Der er max. 12 timer for dem at svare på tidligere mails.


Skal jeg bare slå koldt vand i blodet, eller skal jeg blive bekymret? Jeg er ikke ude på at svine dem til, for jeg synes jeg har haft en rigtig fin dialog med dem.


Det kan også være at jeg bare er utålmodig og desperat for snart at komme ud og ride på min nye hest... Jeg har haft ham i en måned nu, og har kun skridtet lidt rundt uden sadel, han er unghest, så springer ikke lige ud i de store udskejelser uden sadel endnu;o)


Håber der er nogen der kan hjælpe mig


Mvh. Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 skrift over
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 16:24

Hej, jeg har aldrig selv handlet med dem, men denne tråd omhandler Happy Horse: www.heste-nettet.dk/forum/6/176736/ 163921/


Håber du snart får din saddel - er du lige så heldig som TS i den anden tråd, får du måske også en sviner med på vejen over denne tråd :p


Mvh Eva.


Og nej, selskab staves ikke "selvskab"... og generelt staves ikke "generalt" - i hvert fald ikke i følge ordbøgerne. (men stavefejl skal der selvfølgelig være plads til :) )
0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke en klage
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 16:41

Det er selvfølgelig ikke rart at få sådan en mail, og håber da heller ikke jeg får sådan en.


Jeg klager heller ikke, for de 10 uger er ikke gået endnu, men når de siger at der går kortere tid, så tror man dem jo. Jeg har som sagt haft en fin dialog med Happy-horse, men begynder at blive bekymret...

Det behøver jo heller ikke at være Happy-horse'e skyld at min sadel ikke er fremme endnu, den skal jo sendes hele vejen fra KenTaur's fabrik i Tjekkiet, så der kan jo også være gået noget galt i transporten derfra.


Men så ville jeg bare ønske at de skrev til mig om den mulige forsinkelse.


Jeg opfattede nu ellers Caroline som værende sød og imødekommende da jeg var ovre i deres butik.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg håber for dig..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 18:54

at du har sikret dig at sadlen passer din hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er sikker
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 18:59

Jeg havde en sadelmager ude og måle op til sadlen, og hun kommer også og tilpasser når den kommer hjem, så der burde ikke være noget problem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 op til 3 mdr ventetid
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 20:42

Som overskriften antyder er der pt op til 3 måneders ventetid på en ny Kentaur sadel. Dette er uanset hvilken forhandler den bliver bestilt igennem. Så lidt koldt vand kan du godt slå i blodet.


Jeg må desværre melde mig under fanen som utilfreds kunde. Dette var også i en sadelsag, hvor jeg blev garanteret at den var på lager. Det viste sig at være forkert, men jeg kunne få den leveret 3 dage senere, fragtfrit. 3 dage blev til uger, hvor jeg rykkede flere gange. Da jeg så endelig fik en mail om at nu var min sadel leveret, var den blevet sat af på en forkert adresse, et helt andet sted på Fyn. Det tog så ydeligere et par dage før jeg endelig havde sadlen.


Jeg blev lovet et nedslag som kompensation, dette måtte jeg dog også rykke for flere gange før jeg fik beløbet retur. Her slap min tålmodighed op, og jeg var ikke særlig rund i vendingerne. Så jeg fik svar i samme tone.. Fair nok, men synes hele handlen var under al kritik, og benytter mig ikke længere af deres butik.


Stald Bjergager, heste til avl og sport!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er den der
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 13:27

Jubii, min sadel er kommet, og Happy-horse vil tilmed levere den gratis, så er der alligevel ingen grund til bekymring;o)


Tak for jeres svar

0
0
Svar på denne tråd
 
 osvosv
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 22:44

Må da bare fortælle at jeg synes det er underligt at man brokker sig til andre over en butik. Det forstår jeg ikke. Altså hvorfor brokker man sig ikke til BUTIKKEN?

Andre kan da ikke sidde og svare på butikkens vejne?



Rideudstyrsbutik i Taulov + på nettet

Happy-horse- Alt til super priser

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 23:01

Det var ikke brok, det har jeg også skrevet tidligere... Det var en frustration over at jeg ikke havde hørt fra dem og de ikke svarede på min mail, og søgte sådan set bare andre der har stået i samme situation så de kunne be- eller afkræfte min bekymring.


Jeg havde også siden tråden var startet sendt endnu en mail, som jeg så fik svar på, så det er ikke fordi jeg ikke har udtrykt min frustration overfor butikken.


Så nej jeg har ikke brokket mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 23:34

Happy-Horse: Måske fordi det her inde er et DEBATFORUM ?


Derudover synes jeg BESTEMT Ikke tråstarter lægger ud med at brokke sig, men blot undrer sig og blive lidt bekymret. Det mange penge der ude at flyve og jeg ville bestemt os blive lidt "mærkelig" og bekymret. Måske få nogle andres syn på sagen og vide om de før har handlet samme sted. Om de har prøvet ligende med samme butik, hvilkent man må sige mange har. Pas nu på du ikke skaber dig et rigtig dårlig rygte for det er du perfekt meget igang med allerede...


Der udover hvis butikken ikke svarer på ens mail, jamen hvad så..


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arh hvad
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 14:57

Det er måske lidt søgt at kalde det brok, TS starter med at spørge om der er andre der har benyttet sig af omtalte tilbud og derefter følger en beskrivelse af forløbet..


Jeg tror du skal passe på du ikke saver mere i den gren du sidder på, det er ikke ret professionelt at kritisere kunderne for at bruge muligheden for at anmelde servicen i en given butik - det er jo det den her del af forum er her for.. At man eks. spørger/klager/ brokker sig til butikken forhindrer jo ikke en i at skrive herinde og vice verca.. Som jeg ser de to tråde der nu er kommet om Happy Horse så har begge parter jo forsøgt først at komme i kontakt med forretningen og først DEREFTER er de gået på HN..


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 skrift over
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 15:54

Igen formår Happy Horse at vise, de ikke forstår begrebet kundeservice. Jeg ved ikke om I har hørt om google, men skulle man søge efter Happy horse derinde, kan man være at heldig at de to tråde her på hn ligger i toppen på google... Det er bestemt ikke god reklame for happy horse, men sådan er vilkårene.


Desuden mener jeg at flest muligt bør advares mod at handle hos Happy horse. Aldrig om jeg vil købe noget hos jer, sådan som I behandler jeres kunder.


Mvh Eva.


Og nej, selskab staves ikke "selvskab"... og generelt staves ikke "generalt" - i hvert fald ikke i følge ordbøgerne. (men stavefejl skal der selvfølgelig være plads til :) )
0
0
Svar på denne tråd
 
 Happy-Horse
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 16:56

Jeg byttede min gamle sadel for en ny i foråret hos Happy-Horse. Jeg fik en ca. leveringsdato og da det viste sig at Kentaur ikke kunne holde den frist men at der gik ca. 1 uge mere, fik jeg besked om det pr. mail.

Sadlen kom, jeg havde aftalt med dem at jeg hentede sadlen ved Happy-Horse og tog min gamle med og afleverede den på samme tidspunkt.


Så herfra kun positivt. Jeg er meget glad for min Kentaur sadel


Thrine

***


Spændende heste sælges:

- 2 års hoppe efter Blue Hors Hotline

- God RDH-avlshoppe ifolet med Soreldo

- 1 års hingst efter Don Schufro - Florestan


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider