Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

kentaur
Forfatter: 
Dato:  17-04-2005 17:32
Ja, som overskriften siger, vil jeg gerne høre fra jer der har erfaring med Kentaur sadler, både spring og dressur. -Jeg vil gerne vide lidt om kvaliteten/holdbarheden og komfort.

Mvh Naja
Mvh Naja
0
0
Svar på denne tråd

Kentauer spring
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 10:04
Hej

Jeg har en primus til at springe i. Desværre har jeg ikke sprunget så meget i den, men jeg bruger den tit til at ride tur i og der er den bare dejlig.
Den ligger perfekt på min hest. Tanja Lange har tjekket den to gange og der har ikke været behov for opstopning endnu.

Overvejer at få en i dressur også. Prisen er jo ikke så høj, men kan måske være sværre at komme af med, da det ikke er så mange der kender mærket. Har lidt indtryk af at folk regner det for lidt af et discount mærke.

Hilsen
Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 10:14
Jeg tror ikke de er svære at komme af med!
Tvert i mod.
Jeg kender op til flere de gerne ville købe en brugt dressur sadel, mig selv inkl. men der er ingen der vil af med dem!

Jeg har dog kun kendskab til dressur sadlen, men den er jeg så tilgengæld meget begejstret for.
De er spechelt gode til heste med en meget makeret manke og giver god skulder frihed.
desuden sidder man super i den.

Heidi & kæmpe dyret Sandro
Hvem sagde at det ikke var størelsen det kom an på?
0
0
Svar på denne tråd

Springsadlerne
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 11:32
Nu er der jo 3 forskellige typer springsadler fra KenTaur (så vidt jeg ved) :-@
Modeller: Poseidon, Olympic og Hellas.
Billed af sadlerne

Jeg har selv en Poseidon (Cognac farvet) og den er jeg rigtig glad for. Jeg synes at man får rigtig meget for pengene. Kvaliteten er lige så god som mange andre kendte mærker, og jeg har ikke haft nogle problemer mht holdbarhed.
...Jeg er også blevet ret glad for den model som hedder Olympic... og har kraftigt overvejet, om jeg skal bytte min Stübben ud med denne :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider