Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

sprechen sie deutch :)
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 20:32

eller engelsk :)

nej pjat.

Sagen er det jeg har ledt og ledt efter en sadel til mig og min dejlige hoppe.

Og jeg har engang i tidernes morgen haft en Kieffer Lech DL AT.

Det er den bred bananer på sadelklapperne.

Jeg har været ved at lede på div. hjemmesider om den sadel og der er en hjemmesiden, hvor den faktisk findes i "18". Og det lige det jeg har brug for.

Men jeg kan ikke en dyt tysk, eller det vil sige jeg er knap så god til det.

Og så håber jeg kunne finde lidt hjælp til at få oversat det der står.

Jeg vedhæfter et link af hjemmeside adressen samt et billed af sadelen.

www.google.dk/imgres?imgurl=http:// www.reitartikel.de/images/ product_images/info_images/ 880_0.jpg&imgrefurl=http:// www.reitartikel.de/ Pferdezubehoer.Pferde- Bedarf.Saettel.Dressur...el.Kieffer- Dressursattel-Lech-DL- Profi.html&usg=__Rc9KuJb0Udk- zz8xAiFG7bvEggE=&h=250...OkFNFDki6M: &tbnh=111&tbnw=102&prev=/ images%3Fq%3Dkieffer%2...tbs%3Disch: 1

- ja det er noget af et link. Der står ganske vist profi på linket, men det er en Kieffer Lech DL AT. Den ligner fuldstændig den jeg har haft.

Men håber inderligt en der kan hjælpe.

Og hvad den evt. koster.

Mvh. Lotte

Hingsteføl sælges eft. Nando/Urprinz, 2 års hoppeplag eft. Lami Søndervang/Urprinz sælges - se mere på www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sadel..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 21:12

Jeg er heller ikke god til tysk, men jeg prøvede lige Google oversæt, DOG er den ikke særlig præcis..

Denne sadel er lavet af glat olieret koskind og har en meget behagelig fremsendelse af sædet knæet skær er særligt bløde og forstærket med små Kniewülsten lagt på klapperne. Med lange stropper og styrker. Justerbar sadel træ. Sæde størrelser: 0 (16-16,5), 1 (17-17,5), 2 (18-18,5). Farve: sort

*Winnie & Falcon*

Mangler du tandpleje til din hest?

(i midt/vestjylland) Klik HER

0
0
Svar på denne tråd

Pris...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 21:15

..og prisen er vel omkring 10.290 dkr (eksl. forsendelse)

da det er 1340 euro + 40 euro pga. størrelsen

*Winnie & Falcon*

Mangler du tandpleje til din hest?

(i midt/vestjylland) Klik HER

0
0
Svar på denne tråd

Ich spreche Deutsch
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 23:47

De 40 euro er kun, hvis du vil have sadlen med ekstra dybt sæde... Forsendelsen er til gengæld meget billig - især efter tysk standard - de skriver, det kun koster 4,95. Bommen er indstillelig. Jeg vil dog anbefale dig at prøve at ringe til Duus og høre ham ad, hvad han skal have for en tilsvarende sadel. Så kan du jo tale med ham på dansk og være sikker på, du får en sadel, du kan bruge. Jeg er helt sikker ppå, han også kan sende den til dig - og ellers kan du jo kombinere med en køretur over grænsen, evt tage på Oldenborg-ekskursion ;-) Vi er jo også folk, der har Olle-boller hernede i det sydlige :-)

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Hej Dorthe.
Forfatter: 
Dato:  29-10-2010 06:46

Ehh hvem er ham Duus, du skriver om :)

Mvh. Lotte

Hingsteføl sælges eft. Nando/Urprinz, 2 års hoppeplag eft. Lami Søndervang/Urprinz sælges - se mere på www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

Duus...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2010 20:54

Duus er min "lokale" sadelpusher, dvs en udstyrsforretning i Tyskland lige på den anden side af grænsen. De taler dansk dernede (de fleste af de ansatte i hvert fald).

http://www.reitsport-duus.de/

Skulle du ringe til dem, så husk 0049 foran nummeret - og undlad det første 0... Dvs 004946174990

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider