Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Kolding
Forfatter: 
Dato:  24-10-2010 21:11

Hej.

Jeg har set mig for gerne at vil have en shetlænder, men de opstaldnings steder jeg har kigget på er mega dyre, synes jeg i hvertfald.

Så derfor vil jeg gerne hører jer her fra HN, hvad i vil anbefale i Kolding??? Gerne med pris! Og om der er ridehus/ridebane.

Håber at hører fra jer.

Hilsen Anne ;)

"En rytter er ikke en rytter uden sin hest, men en hest er stadig en hest uden sin rytter"

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 00:23

hejsa

Jeg har min hest opstaldet på Eegsgaard hestepension i Skartved lidt udenfor Kolding, rigtig dejligt sted :)

Vi har ridehus, udendørs ridebane og en fold specielt til de to shetlændere der stod på gården indtil for nylig. Vi har også en stor sommergræsmark og en mark bagved stalden.

Jeg giver 1400 kr for en stor boks incl foder og halm, derudover kommer hø og man skal selv muge ud. Jeg ved at hende der havde den ene shetlændere gav noget mindre end mig, men er ikke helt sikker på hvad hun gav.

Du kan evt skrive en besked til mig, hvis du vil have et telefonnummer eller prøve at søge på nettet :)

Mvh Kristine

Kristine og Filip (Team Eegsgaard)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider