Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ride dækken i 100% uld - hjælp!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 20:02

Uha, er på jagt efter et ridedækken i 100% uld, men jeg synes det er svært at finde.. dem jeg har set indtil videre, er kun i 80% eller 60% uld.

Har været på en større runde idag for at finde et. Butikkerne forhandlede for det meste fleece (=elektrisk hest) eller i noget vandtæt materiale med termo eller fleece foer (for varmt & elektrisk) Jeg har googlet mig helt grøn i hovedet desværre med ovenstående resultat - jeg tror ikke på, at de ikke forhandles

Håber der er en der har et godt tip og meget gerne en webshop. til hvor jeg kan finde et Jeg søger et i str. 145, enten modellen man ligger over sadlen hvor der er gjord stropper eller modellen med hul til sadlen.

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 20:08

horse guard rideuldtæpper.

Har både i den model med hul til sadlen og den som kun ligger på lænden. De indeholder en hel del uld og kan vaskes på uldprogram i vaskemaskinen. Hvis du vælger et i 100% uld, vil det blive meget svært at vaske, uden det bliver tykt og nermest som filt.

Jeg har haft en køretæppe i rent uld, som tilsidst måtte kasseres, det blev så fast efter flere års brug og vask.

IMC

200 BALLER HALM SÆLGES.HENV. 20285450

www.123hjemmeside.dk/lurebjerg/ 36651661

0
0
Svar på denne tråd

uldtæpper
Forfatter: 
Dato:  03-10-2010 21:13

Tak for tippet

Hvilken model foretrækker du? Det er ment til at bruge på skridt ture osv. kan ikke finde ud af om det er nemmest med det man spænder på sadlen eller det med hul til sadlen.

Har ikke oplevet ovenstående med vask og ren uld med mit tæppe som er i ren uld, men det er klart noget jeg skal være opmærksom på de skal jo vaskes engang imellem :)

Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen ..

0
0
Svar på denne tråd

golden stripe
Forfatter: 
Dato:  07-10-2010 12:28

Der er jo det originale Newmarket Golden Stripe i 100 pct. ren ny uld - men det koster så også 1600-1700 kr.

0
0
Svar på denne tråd

newmarket
Forfatter: 
Dato:  07-10-2010 21:21

Berthel:

Jeg har faktisk lige været ude og investere i sådan et igår, modellen som ride dækken, jeg har i forvejen et gs dækken som jeg er rigtig glad for, så jeg tænkte, at det kan da ikke gå helt galt med

Tak for input

//Karina

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2010 12:32

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Billige dækken
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 12:59

100% uld skridtdækken findes før 77.81 kroner på svenske Börjes Tingsryd

www.borjes-tingsryd.se/servlet/ us_pyra?wts.PAGE=h_ix3...EST=DK&p=H

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider