Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Smart trainer
Forfatter: 
Dato:  01-10-2010 20:42

Jeg har overvejet at købe en Smart Trainer til min datter og jeg vil i den andledning gerne høre andres erfaring med denne model og evt. alternativer til nævnte model.

Ser frem til at høre om jeres oplevelser.

Forhandler af Dangro hestefoder og Equifirst Linamix

http://www.carstensand.dk

UDDANNELSE OG SALGSSTALD

0
0
Svar på denne tråd

elendigt
Forfatter: 
Dato:  01-10-2010 20:53

Elendigt produkt er min erfaring.

Jeg fik et smart trainer system fra Alulette sidste år i november, og so fare har jeg kunne bruge det samlet i 1 måned på et helt år. Resten af tiden har det været til reperation hos Alulette.

Nu er det lige gået i stykker igen, eller det vil sige at man ikke kan kommunikere når man er mere end 5m fra hinanden og Alulette har lovet mit at bytte det til et nyt.

Desuden er det ekstremt skrøbeligt og man skal passe rigtig rigtig godt på det, og det kan jo være svært når man skal bruge det hver dag. Det kan heller ikke tåle ret mange minus grader, så mister det funktionen og batteriet dør på meget meget kort tid.

Jeg kan ikke anbefale Alulettes system, men det kan være der er andre producenter der laver et der er bedre.

kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

Søger Jeres rideklub sponsor? Prøv TLRC.
0
0
Svar på denne tråd

Øv øv og øv
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 17:21

Øv Mette det lyder da rigtig kedeligt. Jeg syntes jo egentlig ikke det er en hel billig sag og da slet ikke hvis det ikke virker HVER gang.

Er der nogen som har et andet forslag til et alternativ??

Og jeg hører gerne om flere som har haft erfaringer med Smart Trainer. gode som dårlige.

UDDANNELSE OG SALGSSTALD

0
0
Svar på denne tråd

Elendigt
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 19:54

Jeg var på kursus for et par uger siden, hvor det var indkøbt til lejligheden, således at tilskuerne kunne høre hvad der blev sagt. (det kan nemlig også kobles til et lydanlæg)

Første dag var der lidt bøvl med det. Anden dag blev det byttet til et nyt 2 gange, og ligeledes sidste dag.

Hilsen Nana

WE-clinic d. 27 + 28 november med João Lynce

-Behøver jeg at nævne jeg glæder mig?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 20:33

Det lover jo ikke lovende men jeg syntes at et alternativ er svært at finde. Men jeg må jo søge videre.

UDDANNELSE OG SALGSSTALD

0
0
Svar på denne tråd

Nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 22:29

Hvad er det for en fidus vi snakker om :-)

0
0
Svar på denne tråd

Erica.....
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 20:53

Det er sådan et kommunikations redskab så underviser kan tale til rytter via et headseat og til en øre snegl i rytters øre.

UDDANNELSE OG SALGSSTALD

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke forstand på det
Forfatter: 
Dato:  05-10-2010 07:09

men måske var det her et alternativ ?

www.dressurstaldjemo.dk/27889611

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Billigt alternativ
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 17:08

Jeg har netop købt dem her: www.harald-nyborg.dk/ merinfo.asp?varenr=1344&Grp=&n=10

Lyden er fin, og de er enkle at betjene.
Jeg har dog endnu ikke afprøvet dem til undervisning

» Stald Jessen «

Undervisning tilbydes i Tønder & omegn.
Flere salgsheste haves.
Læs mere på:

www.stald-jessen.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 19:25

Camilla: Tak for dit link. Er der nogen der har erfaring med den model som Camilla har linket til. Den er temmelig dyr og virker det så?

Stald Jessen: Ved du om der kan kobles til således der kan undervises flere elever ad gangen. Hvis nu de kører på samme kanal?

UDDANNELSE OG SALGSSTALD

0
0
Svar på denne tråd

Trådløs træner
Forfatter: 
Dato:  04-02-2011 17:38

Hej Christina og Carsten

Der har desværre været mange dårlige produkter på markedet for "Smart trainer" eller hvad end man nu vælger at kalde det.

Jeg arbejder som lyd-teknikker til koncerter, fester, events og mange andre arrangementer. Og da min kæreste stod i samme problem som du/i, så undersøgte vi markedet og fandt ud af der var brug for noget der virker - hver gang!

Vi fandt så et system fra IMG Stage line, som er det bedste og mest pålidelige system på markedet indtil videre. Derfor har vi valgt at forhandle produktet, så alle andre også kan få glæde af det.

Du kan se vores priser og produkter her:
www.savnik.dk/catalog/ index.php?cPath=22

Vi deltager på Hest og Rytter i Herning i år (2011) på stand 3366 i Hal D, sammen med Orloff Design.

Der kan i se og Prøve systemet!

Mvh

Peter Savnik

SAVNIK Teknik

http://www.savnik.dk

+45 52 40 00 33

0
0
Svar på denne tråd

Smart Trainer Trådløs Instruktørsæt
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 09:21

Ny model "Smart Trainer" fra Alulette.

Alulette Vision har på baggrund af praktiske erfaringer videreudviklet det populære instruktør sæt "Smart Trainer". Der er nu nye valg muligheder med en helt ny "Clip-on" mikrofon med vindhætte. Nu er der også mulighed for en ny øresnegl med bøjle bag øret til rytteren, således at man ikke kan tabe den. Der mulighed for en praktisk bæltetaske til sender og modtager. Elektronikken er gjort mere robust overfor stød og rystelser.

Tidligere "Børnesygdomme" er nu aflivet.

Se mere på www.alulette.dk i netbutikken eller kontakt os på tlf. 64 48 14 81.

0
0
Svar på denne tråd

Uddybelse af tidligere indlæg
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 10:00

Kære Læsere af denne tråd.

Jeg vil gerne uddyde hvad der præcis referes til i starten af mit indlæg, grundet store ord og trusler om sagsanlæg fra Jørn, Allulette.

Der referes ikke kun til deres produkt "Smart Trainer" men til det generale marked for denne produkt kategori. Det er ikke i vores mening at nedgøre eller at udstille enkelte producenter.

Vi benytter os ikke af deres navn og har på intet tidspunkt været i vores interesse at blive indentificeret med deres produkt.

Mvh

Peter Savnik

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider