Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

thansen scooter
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 17:08

hej

er der nogen der har erfaring med dette mærke? Altså Thansen?

lisa

0
0
Svar på denne tråd

Lad være
Forfatter: 
Dato:  26-09-2010 17:50

Købte for 3 år siden en ved THansen - den var kronisk i stykker og kunne aldrig starte hvis den havde stået ude om natten.

Den har havde kun sammenlagt kørt ca. 2000 km. Havde altid stået inde om natten, men alligevel skallede alt maling af og den rustede fælt.

Puffy

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2010 18:47

har hørt rigtig meget dårligt om knallerter/ scootere fra T-hansen, jem og fix mv.

Jeg skulle for nylig selv have en scooter, som jeg kunne bruge ud til hestene hver dag, og overvejede selv at købe en i jem og fix fordi man kunne få en helt ny knallert forholdsvis billigt. Dog droppede jeg den ide igen, efter at have hørt så meget dårligt om disse billige kanllerter, rundt omkring på nettet.

I stedet valgte jeg at kigge hos den lokale cykelhandler, og her fandt jeg den fantastiske mulighed at købe en scooter på afbetaligt (rentefrit) over et år max.

Jeg har fået mig en PGO new ligero, og den køre bare SÅ godt....og desuden bliver der jo ikke nogen problemer hvis den går i stykker indenfor de 2 første år....så tager jeg bare forbi cykelhandleren og så laver de den.

Sådan en situation bliver jo straks værre hvis man har en der er købt i fa t-hansen.....da de ikke selv kan lave dem.......

Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd

er glad
Forfatter: 
Dato:  27-09-2010 07:33

Jeg købte en Thansen scooter her i maj og jeg har været rigtig super glad for den! Der her ikke været nogen problemer med den.. De er også super hjælpsomme til alle mine dumme spørgsmål, da jeg ved så absolut intet om sådan en sag...

Så indtilvidere kan jeg kun anbefale en Thansen scooter...

Ps. jeg har G-buddy

Lækker Dressursadel SÆLGES NU - Lemtex Cresta: YDERST VELHOLDT!!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister- SOM NYE!! Send en PB ved interesse :o)

0
0
Svar på denne tråd

køb kvalitet
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 20:50

Kan kun sige at Thansen scootere er det værste man kan investere i.. På et tidspunkt går lortet i stykker..

Jeg har en piaggio zip new..

Italienske mærke og rigtig god scooter der ikke går i stykker.. En aprilla sonic er heller ikke dårlig at smide penge efter.. Thansen scooteren er billig, men den kommer en dag til at blive meget meget dyr og det er ikke til at komme af med igen..

Køb du noget ordentligt og få den bedste køreglæde og i lang tid ;D

0
0
Svar på denne tråd

thansen
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 23:18

Jeg har en arbejds kollega der har haft mange med de knallerter (45)fra T-hansen. Han bøvled rigtig meget.

Hilsen

Lonni

The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider