Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Propillehalm - svære at få ud?!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 22:47

På Store Hestedag d. 4. september fik en stand vakt min interesse, da de var nye forhandlere af pressede halmpiller og vi netop var nogen i stalden, der ville gå bort fra halm og over til spåner eller andet alternativ.

På standen talte de varmt for deres produkt og jeg fik muligheden for, at få en "prøveboks" leveret, så jeg selv kunne vurdere produktet.

Superfin service (y)

Og jeg havde stadig en ren og tom boks stående, da hesten jo stadig stod på sommerfold og nok gjorde det september måned ud, så det var jo lige til at fylde halmpiller i boksen :-)

I lørdags (to uger efter Store Hestedag) havde jeg imidlertid ikke hørt fra dem endnu og rygterne gik at hesten snart kom ind pga. vejret, så jeg ringede til Propillehalm og fik fat på en rigtig flink herre. Han var lige ude at køre, men ville ringe tilbage til mig søndag.

Jeg hørte desværre aldrig noget søndag, men tænkte: "Det er jo søndag..." og ventede til mandag. Mandag formiddag ringede jeg igen til den samme herre, som undskyldte mange gange og han fandt straks min seddel fra Store Hestedag frem (han læste adressen op, så han sad ganske rigtigt med den i hånden). Han ville lige undersøge, hvornår det bedst kunne svare sig at køre forbi stalden og ville vende tilbage senere samme dag (altså stadig i mandags).

Men ingen svar retur mandag :-(

Og heller ikke tirsdag :-(

Og heller ikke onsdag :-(

Er der andre, der har haft taget imod deres tilbud og rent faktisk fået noget leveret?

Jeg må jo nok konkludere, at jeg desværre ikke var blandt de heldige på trods af at jeg selv har rettet henvendelse efterfølgende på et tilbud, som de selv har afgivet. Hesten er nu kommet på boks og på spåner, så han lider ingen nød, men hvor er det ærgerligt at propillehalm ikke ønskede at levere til en ny mulig kunde :-(

0
0
Svar på denne tråd

Prohalmpille.
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 23:02

Hov, firmanavnet har spillet mig et puds. De hedder korrekt Prohalmpille og havde en fin lille se/pille/røre stand umiddelbart ved hovedindgangen.

Er der i øvrigt nogen, som kender et godt alternativ til produktet? Jeg har luret på træpiller, men synes det støver lidt. Nabohesten står på træpiller og det er jo dejligt let at tage klatter i, da de ikke hvirvles ned i bunden, som det unægteligt sker med spåner.

0
0
Svar på denne tråd

Vi er nogle
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 09:59

fra min stald der har købt halmpiller. -Ved faktisk ikke om det er fra prohalmpiller eller den anden. Der findes kun 2 producenter. -Begge i Ringsted egnen

Vi kørte selv ud efter det, der kan være 1½ palle i en trailer Jeg endte ud med at betale ca 320 for 10 sække piller. Der skal ca 4-5 sække til opstart.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider