Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Smed i Herlev 2730
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 15:01

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogen der har gode erfaringer med smed i Herlev/ballerup området?

Det er flere år jeg sidst har har haft hest, så er på jagt efter en der er til at betale, og som tager sig tid til hesten da min hest skal have det stille og roligt. Jeg prøver så vidt mulig altid selv at være der, og så går det.

Kan i anbefale nogen i dette område, som har bare en anelse tåldmodighed?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 20:59

en der hed Karsten, da min hest gik med forsko. Han er super sød, rolig og giver sig tid til at forklare hvad han gør. Da jeg skiftede smed og min hest fik skoene af var han med i overgangsperioden og spurgte ind tl det arbejde der blev lavet (hun fik lim sko på af ny smed). Jeg bruger selv Christina Keppie, men hun beskærer og bruger lim sko, ikke beslag. Hun har dog nogle andre hun samarbejder med hvis hesten skal have sko på osv.

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Desuden
Forfatter: 
Dato:  15-09-2010 21:01

kommer der som regel smede i de stalde i Herlev/Ballerup området, så du kan nok bare bruge den der kommer på stedet til at starte med og så evt. skifte hvis du finder en du bedre kan lide.

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider