Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Puha den foder jungle...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2010 22:55

Synes det er møg svært hvad man skal vælge af foder.. Enten køber man sig totalt fattig i foder eller ja jeg ved snart ikke..

Lige nu foder jeg med Equifirst basis omega 3, men det ligger lidt i den dyre ende...

Men hvad skal jeg så vælge?? Det kan jo heller ikke nytte at skifte til et billigere foder, hvis den så skal have dobbelt så meget som nu.

Jeg tænker lidt på at skifte til:

Møllerens Vrinsk

Eggersmann

Saracen

Danish Agro Hercules

Danish agro Lux serie

Puha det var en del.. Men hvad er jeres erfaringer. Jeg er altså helt på herrens mark.

Lidt om min hest:

Hoppe 18 år, har brug for noget ekstra energi til stævner, så derfor får hun lige nu:

Equifirst

Fiber Lux

Roepiller

Elektrolytter

Men det ville jo være meget nemmere kun at bruge et foder, hvor der er noget ekstra til at hjælpe på hendes energi, så jeg ikke skal give elektrolytter. Kom frit frem, og giv et bud på hvad I ville gøre!!

Korrekt ridning, hvad er det??

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er en ren jungle
Forfatter: 
Dato:  13-09-2010 11:05

Hej

Jeg har i mange selv stået og blandet fodret. Det er jeg ved at være træt af nu. Derfor er min dv vallak på 14 år nu ved at blive kørt over på et fuldfoder produkt. Jeg har valgt at at bruge Danish Heste Sport som er fra Danish Agros Lus Serie. Jeg har i lang tid brugt det som et tilskudsfoder, men vil nu bruge det som et fuldfoder.

Derudover får han tilsat opløste roepiller og når han kommer ind fra græs en masse lækkert hø. En sæk på 20 kg. koster 149 incl. moms. En hest på ca 500 kg skal have 2-2,5 kg. om dagen efter behov. Dette foder er til konkurrenceheste, men de har også lavet noget til seniorheste. På deres hjemmeside kan du læse en masse om hvert foder.

Hilsen Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider