|
|
| MSM til hest. Hvor? |
| Forfatter:  |
Heidi74 |
| Dato:  |
07-09-2010 16:55 |
|
Hvor køber I MSM til heste og til hvad pris ca? Jeg fandt vital-horse.com men der må da være andre steder det sælges? 
De ved, hvornår du er tilfreds De ved, hvornår du har det godt De ved, hvornår du er stolt Og de ved altid, hvornår du har gulerødder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Kirsten Mathiasen |
|
|
Som andre skriver, hos Kirsten Mathiasen. se evt. http://www.hestenshelse.dk Deres MSM er af rigtig fin kvalitet. mvh LGI
Nye Golden Dress fløjlsbukser, med knæskind Klassisk grøn
Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning? En god dag starter med et smil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| msm... |
| Forfatter:  |
Heidi74 |
| Dato:  |
09-09-2010 06:58 |
|
Mange tak for hjælpen. Vil kigge nærmere på Kirsten´s hjemmeside 
De ved, hvornår du er tilfreds De ved, hvornår du har det godt De ved, hvornår du er stolt Og de ved altid, hvornår du har gulerødder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køb af msm |
|
|
Jeg køber MSM gennem equestriansupplements.co.uk - det er ca. halv pris i forhold til herhjemme. Priserne kan ændres til danske kr på hjemmesiden, og de leverer på 2-3 dage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg køber |
|
|
Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06  - nu med termin i juni 2010, jubiiii
Ejer af Skot af Lilleris Verdens dejligste oldenborger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husk... |
|
|
at tjekke renhed og mængde, du skal give hver dag, før du køber noget. Jeg bruger selv den fra Solanum, hvor jeg giver 295 for et kilo, men den er også 99,9% ren og kræver derfor kun 10 g om dagen. Så en bøtte holder her i 100 dage. Og med rigtig gode resultater... Min unghest har fået det i en periode, hvor han havde problemer med sin pels, min nu afdøde hest fik det forebyggende pga lidt svage sener/led, min venindes hest er gået fra at være halt pga hovsenebensbetændelse til at være rengående og for nylig har jeg anbefalet det til en 19 årig hoppe, der blev ved med at komme til skade i sit ene ben, hun er blomstret vældigt op og er blevet en del mere smidig - samtidig med den sidste skade er helet noget hurtigere end sidste gang (hvilket jeg naturligvis ikke kan tilskrive msm'en udelukkende... ) Uanset hviket mærke, du køber, kan jeg varmt anbefale at bruge msm.  Jeg hører gerne fra I andre, der har købt andre mærker, hvor rent det er, og hvilken dosis I skal give pr dag. 
Sov sødt Montreux 1992-2009 Nu med Union Fighter af Farmer Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| msm.... |
|
|
har tjekket jeres links. Prøvede også equestriansupplements.co.uk, men kan ikke finde ud af, hvad £102 er? For 2,5 kg. Spurgte Kirsten fra hestenshelse.dk, de har 4 kg til 900 kr. Men det er måske det billigste?
Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lone...... |
|
|
Der er et gult felt øverst til venstre, hvor du kan vælge "currencies", også "Danish Krona" . Så får du en pris på 896,88 plus 144,29 i levering. Ellers kan du finde valutakurserne på TTV. Undrer mig dog lidt over, at det er så dyrt, når man kan købe f.eks Equine America produkter til næsten halv pris ifht herhjemme incl levering. Ved dog ikke, om det er samme dosis som det, du kan købe ved Hestens Helse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak... |
|
|
tak. Syntes siden var lidt forvirrende  Der stod, det var for 2,5 kg. Det virker som om, hestenshelse alligevel er billigst?
Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 kg for 298??? |
|
|
på hestenshelse HP står der 298 pr kg under bileldet..... er det en fejl?? for ja 3 kg for 300 dkk er godt nok en fair pris. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg køber også herfra: www.equestriansupplements.co.uk Sidst gav jeg ca. 1350 kr. for 3,6 ltr Cortaflex og der er til imllem 5-8 mdr. alt efetr hvor stor dosis din hest skal have. Du kan både få det som pulver og som flydende, og både Cortaflex og Cortavet. Super hurtig levering og god hjemmeside som slår over på dansk når du registrerer og bestiller. 
Med venlig hilsen Sanne & Skærgårdens Blue Boy ............................... ** Boks til pony/lille hest udlejes i god stald 6 km fra næstved. Se præsentation **
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| MSM fra NL |
|
|
har jeg købt hos Kalahealth. Fordelen ved deres MSM er at den er patenteret (garanti for kvaliteten) og er noget af det "reneste" man kan få. Samtidig er prisen konkurrencedygtig. De sender fragtfrit når der købes 5 kg. mvh Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|