Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

opstaldning Århus - Hvor?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2010 07:41

Hvilke steder er der? Jeg ser mig nemlig nødsaget til at se mig om efter et nyt sted, da det sted jeg står ikke har flere hestebokse (har pt en pony-boks), men jeg skal bruge en hesteboks til den nye hest som jeg skal ud og finde nu her...

Der skal være udlukning daglig
Ridebane på stedet
Ridehus på eller tæt på stedet
Fodring 3 gange daglig
mulighed for opbevaring af egen wrap
allergivenlig stald

Lækker Dressursadel SÆLGES NU - Lemtex Cresta: YDERST VELHOLDT!!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister- SOM NYE!! Send en PB ved interesse :o)

0
0
Svar på denne tråd

hvis...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 17:04

Hvis der ikke er andre, der kommer med gode bud, er der da nogle stykker med ridehus..

Helbo

Revelhøj

Pannerup ridecenter

Skårupgård

Langdamsgård

Sabro rideklub

Enggården

Kirstinelund

Og nogle stykker i Hjortshøj

- tjek Fagbogen øverst på siden, evt. HG.

Så er det bare at ringe rundt, hvis der ikke er nogen, der har insider-viden ang. dine andre krav :)

Rækkehus 2005, Århus, se profil

Når vi lægger bidsel i munden på hestene, for at de skal lystre os, styrer vi hele deres krop. Som skibene - så store, og styres af et ganske lille ror.- Jakobsbrevet

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning århus
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 20:35

Jamen jeg kan godt være behjælpelig med oplysningerne om flere af stæderne.

der har bare være SÅ mange indlæg om opstaldning i århus, jeg tror det er derfor folk ikke har svaret i denne tråd.

Så sød eventuelt på opstaldining århus, eller spørg gen eind til nogle specifikke stæder du er intereseret i at høre mere om, så er jeg sikker på der er nogen der kan komme med lidt info.

Vi er rigtig mange her på HN fra århus

Heidi &Dinero III... avlsgodkendt PRE hingst

RIP KÆMPE... Jeg vil aldrig møde din lige.

Himlen blev i dag en stjerne rigere.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 13:05

Jeg står ude på Langdamgård, og det er virkelig et lækkert sted!

Lys og luftige stalde. Hestene blir' lukket ud kl 8, og så tar' man dem selv ind om eftermiddagen.

Der er foderautomat der kører 6 gange i døgnet mener jeg det er.

Der er ikke mulighed for at ha' egen wrap med, men Gittes er os' rigtig godt.

Lyst og lækkert ridehus der får ny bund i her om en uges tid.

Og som noget nyt skal hestene stå på halmpiller. Nemt og lækkert :)

http://www.hesteopstaldning.dk

Jeg har stået på Pannerup, og det sted er der delte meninger om. Men der er ridehus..

Skaarupgaard er ikke noget liv for en hest. Der er ikke mulighed for at få dem ud på fold ret meget.. Og folk stjæler med arme og ben derude..

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

Skaarupgaard
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 12:25

Robertson, jeg er lidt ked af din dømmende opfattelse af Skaarupgaard, når du ikke selv har haft hest der. Ved godt at der er nogle folk på Pannerup som ikke kan lide skaarupgaard og det er nok der du har dine oplysninger fra.

Jeg har selv hest stående på Skaarupgaard, og han kommer ud kl. 7 om morgenen og kommer først ind ved 15-16 tiden. Desuden er den person som havde lidt for lange fingre blevet bortvist for næsten et år siden og der har ikke været problemer siden.

Århus-Rytteren

Der er rigtig mange gode faciliteter på Skaarupgaard som passer til dem du ønsker. Derudover er der specielle allergi bokse i den ene stald, hvor hestene bl.a. kan stå med hovedet ud af vindue døgnet rundt. Desværre er der venteliste på at komme ind.

Jeg kender derudover et sted som hedder stald Reinholt som ligger i nærheden af hjortshøj. Det skulle også være et meget godt sted.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 15:35

Jamen jeg har såmænd stået på Skaarupgaard, endda 2 gange ;) For 4 år siden. Kan godt være det har ændret sig lidt med hensyn til folde. Men da jeg stod der var der et skema man skulle skrive sig på, til at få sin heste ud på de sandfolde der ude foran. Og det skema var så godt som fyldt allerede inden det blev hængt op :O

Jeg mistede et hovedtøj, en ny dressurpisk, strigler mens jeg stod der. Vel og mærket fra mit skab, og hovedtøjet hang på min sadel i salderummet.

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

Skaarupgaard
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 21:14

Jeg kan og har heller ikke tænkt mig at modsige dig i hvad du har oplevet for 4 år siden. Men ting kan ændre sig med tiden og tingene har ændret sig.

Jeg oplever intet af de problemer som du kommer med, da det er nu hun skal bruge opstaldning og ikke for 4 år siden, vil jeg personligt ikke mene at det er relevant at du sviner stedet til.

Bare min holdning... :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider