Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Trense Hooks
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 12:57

Jeg har fundet en super pæn trense i Hooks, men en fra stalden har fortalt at det ikke er så god kvalitet og at det er lidt stift i det. Det er også rimelig billigt, men jeg har ikke fundet andre i samme "snit". Jeg har før medheld lagt lidt stift læder i olie natten over og så er det dejligt blødt. Men fortæl om jeres erfaringer med deres trenser:

www.facebook.com/ l.php?u=http%3A%2F%2Fw...SC&h=7e17f

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Billede
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 13:32

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 15:03

Jeg har en krydstrense fra Hooks. Jeg synes bestemt ikke det stivt i læderet, min trense er super blød og lækker. Det har den hele tiden været :) Den er meget bevægelig :D

Jeg har været glad for min trense i hvert fald.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

min erfaring
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 15:28

er ikke at læderet er stift, tværtimod bliver det meget blødt og derfor giver det sig desværre. det bliver noget sjask med tiden :(

Angels live forever in the hearts of those who loved them on earth

Stella og Tøsen - forevigt savnet aldrig glemt!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ikke
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 15:29

på fjæs - så kan ikke se hvad du henviser til.

Men - har flere, både dyre og billige trenser fra Hööks, og er meget glad for dem alle.

Synes bestemt ikke de er stive eller andet, men havde på et tidspunkt een i stalden der havde lidt den samme mening. Fandt ud af at det bundede i at vedkommende ikke mente det var "fint" nok at købe udstyr hos Hööks. Men sådan er der jo så meget.

Jeg har flere ting fra dem, og synes kvaliteten er helt OK.

.

0
0
Svar på denne tråd

Trense...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 17:42

Jeg har en trense fra Hooks i den dyrere ende (af Hooks produkter) og den er ganske fin i kvaliteten. Dejlig blød uden at være "slatten".

De helt billige de har kan jeg dog ikke lide, de er hårde i læderet og mere grå end sorte...

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

hööks.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 17:58

Hmm.

Jeg har haft to tenser fra hööks, og har været fuldt ud tilfredse med dem begge, en billig til 200, ingen problmer hverken for stiv eller for blød.

en lidt dyrer krydstrense, noget blød i læderet og gav sig derfor, den var svær at få blank pga. læderet, men ellers bare super lækker!!

ville ikke have problemer med at købe derfra igen!

hvis du er vild med trensen så køb den, tror den du henviser til er af super lækker kvalitet!

To skønne 3'er ponyer forsvundet!

Harridslev rideklub savner dem meget!

Ivan jeg nåede aldrig at takke dig for du redede Dinna dengang i 2006, men jeg er dig evigt taknemmelig!

Sov godt - du var den bedste! ...

0
0
Svar på denne tråd

trense...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 18:27

Jeg har også en trense fra Hööks... Ganske udemærket kvalitet.

Den er nu 2 år gammel og stadig blød og smidig. -Og der er ikke passet specielt godt på den... Den får noget læderrens i ny og næ, det er det...

-Har desuden også en kandar af samme mærke, også ganske udemærket. Den er begyndt at se lidt slidt ud i kanterne på kindstykkerne, men det er det. Den er ikke ny og bestemt ikke velholdt...

Jeg kunne sagntens finde på at købe trenser derfra igen:-)

-måske lige bortset fra den ordre jeg bestilte sidst i juli stadig ikke er kommet.......

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

MB-dressurhoppe sælges.

F: Churchill MF: Supermax Macho

Se annoncen HER

0
0
Svar på denne tråd

Jeg overvejer
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 22:51

denne her, fordi den er lidt dyrere og måske bedre kvalitet:

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

Men denne her er 1. prioritet, men her bekymrer prisen mig:

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

Synes dog den er VILDT flot!

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Hooks-tur
Forfatter: 
Dato:  05-09-2010 09:39

Ellers må du bare samle nogle stykker og lave en udflugt så du kan se dem live, det har vi tit gjort.

Der er jo mange andre gode ting og købe i Sverige end rideudstyr og der er også en anden rideudstyrsbutik ved Malmø, som er super god, med alle de gode mærker til rigtig gode priser!

Hvis man har brobiz og fylder bilen, er det billigere at køre derover end at bestille, for kursen er jo også en fordel :-)

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

Trenser
Forfatter: 
Dato:  05-09-2010 20:27

Jeg har en trense fra Hooks i sammen prisklasse som den du overvejer (den billige) og jeg er fuldt ud tilfreds.. Jeg overvejer også at købe en kandar fra hooks da jeg altid har været tilfreds med de ting jeg har købt der.. Nu ved jeg ik lige hvor du bor men de har jo en butik i både Kolding og Århus så du kunne kører hen og se den i levende live.. :-)

Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hooks rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  05-09-2010 21:22

Jeg har den trense du linker til. Og jeg er bare super glad for min! elsker den trense. Jeg syns ikke læderet er stift eller slatten.

Sussie Lund

Lykkelig ejer af Zarina!

0
0
Svar på denne tråd

høøks trenser
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 11:30

Jeg har lige købt Artemis trensen og er rigtig glad for den. den er dejlig blød i læderet, så til den... det eneste jeg har at udsætte på den, det er at jeg syntes faktisk ikke at man kan se at pandebåndet buer, ihvertfald ikke når hesten har den på.. Her er den "in action"

Mange hilsner fra Dorte & Iben

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider