Jeg har en Black Country "Eden" (dressur) til min hest.
Det er en super lækker sadel og jeg er så glad for den. Læderet er fantasisk blødt (du kan folde det så let som stof) og den er generelt ikke så "stiv" i læderet som ved andre sadler, også sidder man bare fast i sadlen, da læderet ikke bliver glat.
Min har desuden et slags ophængning system ved gjorden, som gør at den ene gjordstrop er bevægelig og dermed kan tilpasse sig din hests form. Gjordstroppen er hængt op i en nylon "snor" som er hæftet til sadlen foran og bagtil, så den derved holder hele sadlen nede til hesten og ikke bare i ét punkt.
Lidt svært at forklare.. 
Min hest var heller ikke bare lige at finde en sadel til, men fandt ret hurtigt BC'en, så var ikke ude i de helt stor sadel prøvninger..
Jeg har haft sadlen i snart et år, fra ny af, og har ikke et sekund fortrudt at jeg har købt den. Min hest er desuden også meget tilfreds med at få den på ryggen... 
Nu kender jeg ikke "Adelinda" modellen og om det er en spring eller dressur sadel du søger... men jeg er så glad for min og kan kun anbefale Black Country.. 
/Lene