Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

post dk *øv*
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 07:30

Kan man klage til post danmark...for det har jeg virkelig lyst til!

Var i torsdags til røngen pga mistanke om fraktur i hoften, lægens mistanke blev bekræftet, men de ville gerne have mig i CT scaneren.

Jeg får at vide der vil gå MAX 14 til jeg får tid.

Igår (onsdag d. 1 sep) eftermiddag kommer der så et brev fra sygehuset at jeg skal til CT-scan onsdag d. 1. sep kl 10.20

Jeg kan se brevet er dateret og konvelutten stemplet d 27 aug, altså i fredags.

Så brevet har altså været 4,5 dag undervejs (fra glostrup til ledøje).

Det skal siges at da jeg tog morgenaviserne ind kl 10 onsdag lå der intet i postkassen, så brevet har ikke ligget flere dage.

Jeg prøevede så at ringe i går, men der var en tlf svare på, så må prøve igen idag, men nøj hvor er det surt hvis jeg kommer baggerst i køen fordi jeg udblev pga @!#$ post danmark!!

Jeg håber dog jeg kan få en afbuds tid for går bare herhjemme og har ondt.

Tror i man kan skrive en lille klage til Post dk, ikke fordi jeg tror jeg får noget ud af det, mere så de ved at der er lavet en fejl, som jeg som bruger af post dk er meget ked af.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har før.....
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 10:27

Jeg har før klaget over Post dk. Ringede bare til deres hovedkontor og bad hende give opsangen videre.

Her var det fordi de brugte min kattelem som brevsprække, og min kat turde derfor ikke hoppe ind af den, da han fik en slem glidtur hen af gulvet den ene gang.

Jeg ringede simpelthen og sagde at det ville jeg ikke finde mig i, og at min Postkasse bestemt ikke fejler noget.

Jeg måtte ringe ind og give skideballe 2 gange men så har jeg heller ikke oplevet det siden

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

Klage...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 11:45

Jeg har også klaget til Post Danmark, først via telefon og så på mail.

Det gik ud på, at om tirsdagen, hvor jeg fik grønt fra Årstiderne leveret, så stod sidste uges tomme kasse(på størrelse med en mælkekasse) foran min dør. Når der stod en tom kasse, så smed blev posten bare smidt i den, og Årstiderne tog den jo så ikke med, så jeg endte med et helt tårn af kasser fra Årstiderne.

Jeg fik bare et svar med en masse bla bla bla, og at de nok skulle tage fat i vedkommende, men der skete først noget ved det efter 2 måneder.

Har en lækker andel i Herlev til salg

Er den lykkelige ejer af den skønneste skimmel - barfodshest i Hit-aktiv

0
0
Svar på denne tråd

post danmark
Forfatter: 
Dato:  03-09-2010 09:33

jeg er godt nok træt af post danmark, og håber snårt der kommer noget konkurrence til dem.

jeg havde i sidste uge et anbefalet brev der blev afleveret til en anden person, fordi posten kendte ham og stolede på ham. hvad fanden er det for noget. jeg var slet ikke hjemme og brevet blev udleveret til en forkert.

0
0
Svar på denne tråd

post dk
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 17:29

ja den kære post dk har vi ikke været heldige med. vi var lige flyttet ind i vores nye og hus og da vi så får post den første dag er der bare skrevet surt på et brev at vi skal få navn åpå postkassen. havde så endnu en træls oplevelse med dem i denne uge. havde bestilt en lampe plus nogle andre ting og skrevt i bemærkninger at pakken bare kunne stilles hvis ingen var hjemme. havde godt nok været til massør om formiddagen men der havde posten endnu ikke været der så gik i stalden for ordene hypperne og da jeg kom ind havde de stadig ikke været der. så går i bad og da jeg kommer ud tjekker jeg post kassen igen og nu har de været der uden prøve ringe på døren eller noget de kunne ligesom se der holdt en bil hjemme. så måtte have kæresten til hente pakken dagen fter i postbutikken og der kigger de ikke engang på den fuldmagt jeghar skrevet. kæresten klager over postens opførsel og får bare vide det har medarbejderen hørt før.

alt i alt er træt af post dk de er pisse dyre og pisse dårlige.

Nu den heldige ejer af 2 stk små pony og en dejlig fjord hest.

0
0
Svar på denne tråd

Du kan da
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 18:15

godt ringe ind og brokke dig. Men det kommer du jo ikke til scanning af.

Det eneste du får ud af det er at du kommer af med dine frustrationer, hvilket jeg helt og holdent godt forstår. Det hjælper sommetider. Men hvor seriøs de tager din henvendelse er nok ikke det store. Men for din egen skyld ville jeg gribe knoglen og give dem tørt på.

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

Don´t ask, if you don´t want to know anyway.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

hahahhaha
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 19:55

ja post dk er lige til at lukke op og sk*de i. Ja undskyld mit sprog, men er det noget vigtigt der skal sendes skal man ikke bruge dem.

Jeg gik sygemeldt sidste år, og der får man så et brev om at man skal møde til samtaler den og den dag kl et eller andet.

Pludselig modtager jeg så et brev fra kommunen om at de straks har stoppet mine sygedagpenge, fordi jeg er udeblevet fra mødet ..... what???

Jeg har aldrig nogen sinde modtaget brevet, men alligevel lukkede de for hele mit forsørgelsesgrundlag. Det dælme trist.

Jeg klagede selvfølgelig, men hvad hjalp det, kommunen havde jo sendt brevet, så ikke deres problem det ikke dukkede op. Post dk rapporterede at de ringen problemer var med leveringen osv. Så der var ikke noget at gøre.

0
0
Svar på denne tråd

post dk
Forfatter: 
Dato:  25-09-2010 07:05

Jeg klager hvergang og det er meget tit

- vi bor på landet og har åbenbart ikke post omdeling hverdag, sådan ca. hver 2 eller 3 dag

- når vi får pakker, stiller de dem de mærkeligeste steder, fx. bag nogle flyttekasser i garagen, hos naboen, på teressen i baghaven om vinteren osv. osv.

- hvis pakkerne er for store, så de ikke kan være i de alm. små postomdelingsbiler skriver de bare en talon, hvor vi så kan hente pakken i vores lokale postbutik dagen efter, de gider ikke sende en stor bil ud med pakken.

- sidste jul da jeg sendt en pakke til min søn, svigerdatter og barnebarn i sverige, blev den sendt til algeriet, dette kunne jeg se den 22 december - pakken ankom 4.5 mdr. senere, dejlige julepakke

osv. osv.

jo jeg klager og jeg stopper ikke ved kundeservide, gå til toppen - ring til direktion de har en klageansvarlig - og så sker der noget.

jette

2 helt nye hestebokse ledige for indflytning

Ponyboks ledig pr. 1 sep.

se mere på www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

www.staldmoellegaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider