Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvorfor er Rambo dyrer end Rhino?
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 12:00
Jeg har bemærket at Rambo er lidt dyrer end Rhino, men hvad skyldes det`? At det er bedre kvalitet eller?
0
0
Svar på denne tråd

Yderstoffet...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 12:22
Fordi yderstoffet er lavet af et lidt mere rivfast materiale.....

/MEtte
0
0
Svar på denne tråd

Materialet
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 12:11
Rambo dækkenerne har balistisk nylon som ydermateriale. Det er et enormt rivfast materiale som kan holde til rigtig meget.

Rhino dækkenerne er derimod lavet af et ripstop materiale som ikke er helt så rivfast som balistisk nylon.

Derfor prisforskellen :-D

Bid, pandebånd og dækkener sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

chnlæsjvs!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 09:19
Men hvad forestrækker i? Altså hvis i evt. Har sådan et dækken i enten Rhino eller Rambo hvad synes i så bedst og hvad ville i selv gå ud og købe??
0
0
Svar på denne tråd

Rambo.....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2005 19:40
... ja jeg må indrømme at jeg synes det godt kan betale sig at købe Rambo dækkenerne - de er næsten ikke til at slide op, og især når man har en unghest som min der godt kan lide at hygge sig med de andre heste, så vil jeg gerne have det mest holdbare der kan findes på markedet.

Pia

Bid, pandebånd og dækkener sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Rambo/Rhino
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 18:27
Jeg har begge dele, og jeg køber ikke Rhino igen. De holder simpelt ikke særlig længe. Derimod har jeg et gammelt Rambo fra 97, som stadig virker. Det er vasket 1 til 2 gange om året, og det er stadig vandtæt.
Dog er det nu blevet så tyndt at det ikke mere er et vinterdækken, men fungerer som overgangsdækken.
0
0
Svar på denne tråd

Bare godt
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 21:49
Har begge dele :-)

Begge dele kan anbefales. Tror jeg har ca 8 Rhino dækner og nogle Rambo. Mit første Rhino stalddækken - som i øvrigt er kåret flere år i træk i England som det bedste stalddækken- kører på sæson 6 ;-)

Men det kommer faktisk også lidt an på om det er stalddækken eller turnout.

Rambo dæknerne kommer da sikkert til at vare i flere år end Rhino, men der er jo så også prisen til forskel. Generelt syntes jeg at Horseware of Ireland laver nogle fantastiske kvalitetsting, både grimer og underlag kan også anbefales.

Men til sidst vil jeg sige at jeg kommer aldrig til at købe andet indenfor dækner end Horseware. Så alt efter hvor hård hesten er ved sit dækken, og om det er ude eller inde, køber jeg så Rambo/Rhino ;-)

Mvh Katharina
0
0
Svar på denne tråd

jbhfewv
Forfatter: 
Dato:  03-04-2005 15:34
Jeg har lige anskaffet mig et 2 Rhino og 1 Rambo fluedækken, og de er bare fantasiske! Tak for svarende!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider