Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

RTS ridebukser hvilken str
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 10:24

Da mine 6 år gamle RTS ridebukser bare snart ikke kan holde sammen længere, ønsker jeg så brændende et par nye. Har desværre ikke kunnet finde forhandlere med de nye modeller i sortiment i nordvestjylland og overvejer derfor at købe bukserne i tyskland. Er dog usikker på størrelserne, da de jo sælges i en ny model. Kan se, at man stadig kan få de gamle modeller på nettet, men desværre ingen i str. 84, som jeg nok skal bruge.

Mine nuværende er str. 80 gammel model (med skrå knaplommer) men de er lidt for små efterhånden. Så forestillede mig en 84 i gammel model. Har prøvet 88 i gammel, men de er for store. De passer umiddelbart okay i livet, men slutter slet ikke til i lår, knæ og ben.

Men hvordan er de nye modeller i forhold til de gamle? Hvilken størrelser bruger I i hhv. RTS bukser og almindelige bukser. Bruger selv 28/32, 29/32 eller str. 38 eller 40. Hvilken størrelser vil i tro passede bedst af de nye modeller?

Håber i er behjælpelige, på forhånd tak.

Velgående 2 års Crelido/Akinos hoppe sælges

Se video www.youtube.com/watch?v=XjSs5dqngEg

0
0
Svar på denne tråd

Lidt hjælp
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 10:39

Jeg passer også RTS i str. 84 - eller det gjorde jeg i hvertfald med den gamle model.

Mit indtryk af de nye er, at de måske er lidt større i livet end de plejede at være - men at den væsentligste ændring er, at der er ret meget stof 'for meget' fra knæeene og nedefter - og de er blevet megalange. Jeg fik efter næsten et års ventetid et nyt par hjem i foråret, men da var jeg blevet gravid; så de har kun været brugt et par gange og ligger nu og venter på, at jeg bliver 'normal' igen.

Jeg tror dog fortsat jeg ville vælge samme størrelse - og så vænne mig til den lidt ændrede pasform. Min vante buksestørrelse er 31"/40-42.

MH Nana

0
0
Svar på denne tråd

RTS ridebukser
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 15:16

Jeg købte her i foråret bukser fra http://www.rts-shop.de

Jeg var ikke klar over at de har lavet str. om, så mine er lidt for store. Fordi jeg regnede med at de stadig blev lavet med vebsetalje

Meeeen størrelserne de har nu er helt almindelige - så hvis du ved hvilken størrelse du bruger i helt normale bukser (ridebukser) så er det bare, at bestille dem i den størrelse...

Held og lykke med dine kommende nye bukser

Diana & Hunor

0
0
Svar på denne tråd

rts.....
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 20:30

Jeg købte et par i af den nye model i herning. De er lidt større end den gamle model og benene lidt længere...

Men er der nogen af jer der har købt den nye model der har problemer med sygningerne ved knæet?

De er syet anderledes end de gamle... og de bukser jeg købte i marts måned ligner allerede nogen der er 10 år gamle. Farven er falmet helt vilst og sygnigen er gået op på begge knæ... æv æv... Godt nok har jeg mine ridebukser på det meste af dagen og rider mange heste, men jeg harjo flere par at skifte imellem så de er egentlig ikke ret brugt...

Rigtig træls, for jeg elsker at ride i RTS, og synes de sidder rigtig godt.

Men næste alternativ bliver vist pikeur, prisen er jo bare en noget anden...

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

MB-dressurhoppe sælges.

F: Churchill MF: Supermax Macho

Se annoncen HER

0
0
Svar på denne tråd

passer.
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 20:55

Jeg synes ikke de er normale, jeg bruger medium i alle bukser, men RTS skal jeg have 88 for at kunne lukke nede ved læggen.

Bukser der hedder 84, 88, osv er med lange ben, dem med alm, ben hedder 40, 42, 44 osv.

Jeg har hvepsetalje og passer 88 fint, så de er små i str.

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

dejligt med indfo..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 22:35

for min datter skal også ha nye rts bukser, for hun kan ikke passe de hvide stævne bukser.

Hun vil ikke ride i andet, siger de er så lækre at ride i.

ps. hun har vist sine til salg, de er str 84, men vist ikke lagt på markedspladsen endnu hvis nogen kunne være intresseret.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider