Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hjælp - smed *Haster*
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 08:46

Hej - så blev det min tur til akut hjælp:)

Jeg har forgæves forsøgt at få fat i min sædvanlige smed, men indtil videre uden held, og nu er min hyp ved at være lidt langtået og trænger til nye forsko. Jeg skal derfor have fat i en anden smed, men hvem skal man lige forsøge sig med?

Det skal selvfølgelig være en uddannet smed, som gør sit arbejde oredentligt og opfører sig ordentligt overfor hestene. Derudover ville det ikke gøre noget, hvis prisen var i den rimelige ende, da det har været en dyr måned med sommerferie og en masse andre udgifter.

Hesten befinder sig udenfor Skanderborg. Jeg bruger normalt Bruun-larsen, og er rigtig godt tilfreds med ham - lige bortset fra at han tilsyneladende er holdt op med at tage sin telefon.

Jeg har før brugt Jack - ham ønker jeg ikke at bruge igen.

Håber der er nogen der kan hjælpe hurtigt - vil jo helst undgå at bestille en, der ikke gør sit arbejde ordentligt eller tager 5 gange den pris andre tager.

På forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd

Gades beslagsmedie
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 08:58

Hej

Jeg bruger selv gade. Jeg er meget tilfreds.

mener han taget 800 for beskæring og to forsko. Ring mellem 7-8 så tager han altid telefonen.

Tlf.: 8652 2260

Venlig hilsen

Ulrik

0
0
Svar på denne tråd

Erik Grove
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 09:22

Ham bruger jeg og han gør et godt arbejde på mine heste. Prisen må du snakke med ham om.

Han træffes altid ved 8-tiden om morgenen.

89296286

BOSSE RULES!
0
0
Svar på denne tråd

takker:)
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 09:32

Tak for jeres tilbagemeldinger. De er sat på listen over hvem jeg skal ringe til imorgen tidlig.

Kom gerne med flere forslag - det er rart at have nogle stykker i baghånden, i tilfælde af at de ikke kan komme forholdsvist hurtigt (det er efterhånden ved at være lidt tiltrængt med smed, pga. ferie og manglende tilbagemelding og svar fra den normale smed):)

0
0
Svar på denne tråd

Flemming Degn
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 11:24

Jeg bruger Flemming Degn fra Hovedgård.

Hans nummer er 23 80 11 84, hvis han ikke tager telefonen, plejer jeg at sende en sms, om hvad jeg skal have lavet og hvor jeg bor, så ringer han tilbage indenfor et par timer, med hvad dag han kan komme.

0
0
Svar på denne tråd

Bruun-Larsen
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 20:27

... Er ikke ret god til at tage sin telefon - og så udebliver han desuden tit fra aftaler. Lidt træls.

Men derudover vil jeg sige, at han nok er den smed jeg har haft, som har været dygtigst. Og desuden meget rimelig med prisen.

Har du skrevet en SMS til ham?

- Cecilie

A woman needs two animals - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-08-2010 21:15

Vi har kimet og sms'et ham ned både på hjemmetelefonen og mobilen. Her i eftermiddags fik så forklaringen, da han ringede tilbage. Manden havde efterladt sin mobiltelefon et eller andet sted langt pokker i vold. Den var nu fundet og blevet returneret med posten. Da han så blev spurgt om hvorfor han ikke svarede på telefonen der hjemme viser det sig, at da han prøver at løfte røret at den er død, hvilket selvfølgelig forklarer hvorfor der ikke har været nogen opkald de sidste dage. Rimelig uheldigt sammentræf

Men er glad for at han alligevel er til at få fat på, når det nu er ham både min hest og jeg er tryg ved.

Så håber jeg bare han ikke brænder os af - for lige det med at holde sine aftaler er ikke altid hans stærke side

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider