Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rideudstyr england
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 14:09

Hej derude

Er der nogen som har prøvet at handle fra denne engelske hjemmeside www.equestrianclearance.com/ weatherbeeta/wintec_500_ap_saddles/ index.html, og evt. kan fortælle hvordan jeres oplevelse var?

Og læser jeg det rigtigt, at den nævnte side har Wintec sadler både med uld og med cair?! Som jeg læser og forstår det, så betyder flock at det er med uldstopning?! Eller er jeg helt galt på den? :-)

Håber i kan hjælpe, for kan i hvert fald spare en hel del på at bestille fra denne side, fremfor at købe den her i DK.

Mvh. Katrine

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 14:28

Jeps, jeg har handlet der et par gange, super service. Kan varmt anbefale at handle der. Og jo, flock betyder uld-stopning. Du skal vælge hvilken stopning, du vil have (luft/uld) og sædestr, ligesom du så skal vælge farve til sidst. Og ja, der er generelt mange penge at spare på at handle i UK i forhold til Danmark. Portoen plejer heller ikke at være så høj, men sørg for at skrive til dem og bede dem "quote p&p" til Denmark først. Så undgår du grimme overraskelser.

Held og lykke med købet.

:-)

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 14:31

Tusind tak for hjælpen :-)

Og spørger sikkert dum, men hvad betyder "quote p&p"? Og er der bare i ordrebekræftelsen jeg skal skrive det, eller hvordan plejer du?

Ja, jeg har ikke lige handlet udenlands før (over nettet), så er rimelig meget på bar bund :-)

Mvh. Katrine

0
0
Svar på denne tråd

tysk??
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 14:39

Jeg er også i færd med at købe Wintec, men gør det på www.reiterlive.de. Det er vist det billigste sted.

Sagde Louise, mor, militaryrytter - og noget med medier

En rigtig hest er en rød vallak

Opstaldning, professionel undervisning og gode faciliteter tilbydes:

www.123hjemmeside.dk/stald-ability

0
0
Svar på denne tråd

Wintec
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 15:28

Lulle8: Den side har jeg også kigget på, men hvad jeg lige kan læse mig frem til, så kan jeg ikke vælge mellem uld eller cair. Eller måske er det bare mit tysk som lige driller lidt :-)

Mvh. Katrine

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 16:19

Har købt flere gange fra Equestrianclearance.com og kan kun anbefale dem. Hurtig levering og super gode priser!!!

0
0
Svar på denne tråd

1212121212
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 21:45

Musen84: jeg har købt min Isabale Werth hos dem og det gik fuldstædig smertefrit. Og ... ikke midst... så var fragten dengang fri, fordi det var wintec man købte.

Mht. køb på udenlandske hjemmesider, så husk at tjekke fragten, for der er meget stor forskel.

Hilsen Micro

0
0
Svar på denne tråd

quote p&p
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 22:33

Jeg plejer at sende dem en mail først, men jeg har lige kigget efter på deres hjemmeside under FAQ's (oftest spurgte spørgsmål), og kan se, de har en fast rate på £12. De sender med fragtmand til dig, så du skal ikke være nervøs for, om den når helskindet frem. Når du har puttet dine varer i kurven, skal du vælge Central Europe, når du skal vælge takst for porto (postage), og så betaler du de £12 oveni sadlens pris. Husk at kursen pt ligger omkring 8,5 kr pr £. :-)

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 07:06

Tusind tak for hjælpen, Dorthe :-) Tænkte nok det ikke var så svært igen, når det kom til stykket.

Nu skal der så bare liges findes ud af hvilken sadel det skal være, og pengene skal skrabes sammen :)

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

tysk...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2010 20:23

Hmm, så er jeg heller ikke stærkere i kasserollebøjningen, men er det ikke bare at se efter, om der står Cair eller ej? Sådan har jeg i hvert fald læst det.

Sagde Louise, mor, militaryrytter - og noget med medier

En rigtig hest er en rød vallak

Opstaldning, professionel undervisning og gode faciliteter tilbydes:

www.123hjemmeside.dk/stald-ability

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider