Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvem og hvor - horsmanship
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 10:10

Eller træning fra jorden.

Hvem findes der i nærheden af Djursland som afholder kurser ??

Gerne et kursus, har kigget i aktiviteter men det virker lidt uoverskueligt for mig så HJÆLP....

MONA

Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 12:05

Hej

Prøv at se Mia Lykke Nielsens hjemmeside, mener bestemt også at hun afholder kurser i jylland.

Mvh Jane

Skøn kåret hoppe sælges, se annonce på profil.

DreamCar.dk - Alt om privatleasing

0
0
Svar på denne tråd

hms .......
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 15:22

vi skal have besøg af Maj-Brit Rønnov Hansen om et par uger... Hun bor ovre i nærheden af Ringkøbing og kører gerne for at holde kursus.

Hun er i gang med en uddannelse i England og er færdig med 1. del...

Jeg kan kun anbefale hende - hun er også super til børn, da hun er uddannet folkeskolelærer... Og hun har et helt super tag på hestene...

0
0
Svar på denne tråd

Tabita Cramers
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 17:05

eller hendes makker Helle Knudsen.. De er megadygtige begge to.. Får undervisning af Tabita fordi jeg er så heldig at stå samme sted..

http://www.Motiverdinhest.dk

Du kan få hjælp til horsemanship, klassisk ridning, centreret ridning, lange liner ect..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Sarah Lykke Petersen
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 18:23

Holder også ind i mellem kurser.

Hun har et specielt godt tag på "problemheste".

Læs mere om hende på www.tzaloniki-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 19:34

Der er også Joy Blach fra Widecircle, hun har været flyttet til Fredericia, men er tilbage på Djursland.

Fik undervisning af hende for et par år siden, hun er super dygtig og særdeles behagelig!!!

0
0
Svar på denne tråd

Gitte Naldal
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 09:17

Hun afholder kurser og undervisning i horsemanship og træning fra jorden.

Hun er super dygtig og god til at lære fra sig, og møde en der hvor man er

www.horsemanship.dk

det kan bedst betale sig at ringe til hende da hendes kalender ikke er opdateret :-)

0
0
Svar på denne tråd

Gitte Naldal
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 13:47

kan jeg også kun anbefale - hun kan sgu et eller andet med de heste og så er hun super flink og hjælpsom hvis man har spørgsmål.

Har pt. min plag i træning og er meget positiv overrasket over arbejdet med den. Hun skal også have min gamle hoppe i træning og såfremt jeg stadig har min yngste mule skal hun helt klart også i træning hos Gitte til næste år.

Så Gitte får helt klart fra mig.

He he ja det der med kalenderen og hjemmesiden skal hun vist arbejde lidt på

Hilsner

Lina

SÆLGES:

2 stk. hopper efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: 1 års plag-Bedste hoppeføl ved BH Følcamp. 2009

Desiré: 2 års plag-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

her....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 15:27

horsemanshipskolen.dk

0
0
Svar på denne tråd

miv12...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 13:46

jeg henter min hoppe hjem på søndag oppe fra Gitte efter 3 ugers kapasun og ridning, jeg var oppe ved hende i onsdags, og det er bare blevet SÅ godt, fik også lige en gang undervisning.

Ingen tvivl om at det ikke er sidste gang hun kommer derop, og priserne er også MEGET rimelige og man kan stole på hende og hendes omgang med hestene hvilket jo er altafgørende.

Men hjemmesiden og kalender er et kapitel for sig, men har hørt der arbejdes kraftigt på at få det forbederet

0
0
Svar på denne tråd

Connie 2
Forfatter: 
Dato:  09-08-2010 09:56

Hvor dejligt at høre, det så fedt når det går den rigtige retning og man føler man har fået fuld udbytte af træningen

Min "gamle" hoppe er lige blevet rettet op i bæknet, hoften osv. og skal lige tabe sig lidt mere samt træne lidt i bakker inden hun også ryger ned til Gitte. Tror virkelig hun kan være med til at smidiggøre hende så jeg kan få min dejlige rideture, som jeg fik før i tiden (før barn, føl og div. skævheder).

Har også planer om at køre derned for at få lidt undervisning, jeg vil primært gerne lære lange liner, så håber Gitte magter at lære mig det, syntes det er vildt svært

Hilsner

Lina

SÆLGES:

2 stk. hopper efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: 1 års plag-Bedste hoppeføl ved BH Følcamp. 2009

Desiré: 2 års plag-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

122435
Forfatter: 
Dato:  09-08-2010 20:16

Jeg kan kun anbefale Helle Knudsen, hun er simpelthen super super dygtig. Hun bor i hvert fald på Djursland.

Jeg har kun været super glad for hendes udervisning og hun kan simpelthen så mange fine ting med en hest - eller med rytteren. Rytteren er normalt et langt større problem end hesten.

Jeg har i hvert fald lært rigtig rigtig meget af hende, selvom jeg kun har fået undervisning af hende 2 gange..

Desuden er hun Amanda Barton inspireret, hvilket jo ikke er nogen ulempe.

Carpe Diem - sieze the day:

"Gather thy rosebuds while ye may

Old times is stil flying

And the same flower that smiles today

tomorrow will be dying"

www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider