Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Voksen, ny rytter
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 11:45

Hej Alle,

Jeg er så en af de der voksne som aldrig lærte at ridde som barn da min forældre ikke havde råd. Lysten til at lære det er dog aldrig nogensinde forsvundet, så mon ikke det efterhånden burde prioriteres.

Men det betyder altså at jeg er fuldstændig grøn hvad heste angår.

Jeg bor i den sydlige del Kbh men har bil.Jeg er 33.

Er der nogen som kan anbefale rideskoler der har voksenhold (og som kan håndtere en fuldstændig heste-analfabet) og 'ordenlige' rideskoleheste ?

mvh

Kitct

0
0
Svar på denne tråd

Samme situation
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 12:42

Jeg stod i samme situation som dig for 5 år siden.

Startede med at ride på rideskole i et lille år og fik derefter part.

I dag har jeg Max som er 20 år og har lige købt et lille føl på et år. Så pas på, man bliver hurtigt bidt af det.

Men tilbage til dit spørgsmål.

Jeg red på Mattsson Rideskole, som jeg dog IKKE vil anbefale. Jeg red også lidt på Hvidovre/avedøre rideskole. Her var jeg super glad for at være. Hestene havede det fint og stod i fine bokse og kom på fold hver dag.

Ellers har jeg også hørt godt om Ballerup Rideskole - de har også en del voksenhold.

Held og lykke med det - det er en dejlig beslutning du har taget, at lære at ride. Jeg har ikke et sekundt fortrudt at jeg gik i gang med det.

Vh Maria

Nu med et stk. barfodshest i løsdrift

Og min lille Ballerina baby

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-07-2010 20:17

Vedbæk Rideklub er også et super godt sted :)

Jeg har redet der i mange år og var desværre nød til at finde et andet sted til min nye hest da stedet er meget populært for pensionære også (og derfor har en laaang venteliste til boks) :)

Underviserne er super dygtige og jeg kender ikke et sted hvor rideskolehestene har det så godt!

Derudover er rideskolehestene alle heste der kan gå med handicap ryttere (stedet er også en handicap rideskole) så derfor er de alle ridelige og nybegyndervenlige.

Du kan se mere her:

http://www.vedbaek-rideklub.dk/

De har lavet hold kun for voksne på hestene og ellers er der også blandede hold.

Der er også mulighed for kvart- , halv- og helparter på hestene hvis man falder for en af hestene :)

Det er super let at komme til og ligger to minutter fra Vedbæk af kørslen på hillerød motorvejen, men jeg ved ikke om det er for langt væk... :)

¤ Cille Raahauge ¤

- Søger Lånehest, se annonce -

Lækker spring pony til salg!

LA-MB spring, LB dressur, kat.1 fra 2001

Klik her! eller Klik her!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider