Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal bærbar computer.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 08:20
Hej,

Jeg skal til at læse på universitetet her efter sommerferien, og bliver derfor nød til at købe en ny bærbar, da min gamle er døden nær!

Jeg har overhovedet ikke forstand på computere, og ved derfor ikke hvad jeg skal gå efter. Jeg vil gerne have en 15,6" (eller 15,4"), da min gamle er det, og jeg synes at det er meget passende.
Den skal bruges til studiecomputer (teksbehandling mm.), surfing på nettet, og til at høre musik på.

Jeg vil selvfølgelig gerne have en så billig som mulig. Max. 5000 kr.

Kom med et bud på hvilken computer jeg skal købe.
På forhånd TAK

Mvh. Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Skrift over
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 10:11

Jeg købte selv en ny bærbar sidste år til 5000 kroner. Det var en packard bell. ½ efter gik den i stykker første gang, det blev ordnet, og nu et år efter er den i stykker igen. Som du måske kan fornemme, er dette altså ikke en computer jeg vil anbefale. Jeg har heller ikke meget forstand på computere, men jeg skulle bruge den til mit studie, hvorfor det virkelig ikke holder at den er gået i stykker så tit.

Så jeg ved hvad jeg ikke anbefaler, en packard bell. Derimod synes jeg at Dell computere holder super godt!

MVH Eva.
Nu helt uden hest.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider