Hvor i Brøndby kommer i til at bo???
Fra Stranden og Vester er der ikke særlig langt til Vallensbæk/Tranegilde mose, hvor der ligger en del opstaldnings steder og er god natur at ride ( i forhold til at det er i stor KBH)
I dette område er der f.eks:
Kastanjely på Winthersmindevej (Ishøj) privat pension m ridehus/bane.
Tranegildegård og Damgården (Tranegilde landsby i Ishøj) privat m mulighed for at benytte Ishøj Rideklubs faciliteter.
Toftegård i Vallensbæk landsby, Privat m ridebane mulighed for ridehus på VRC.
Så ligger der en gård v Kirken i Vallensbæk landsby, kan pt ikke komme på navnet men det er også privat og har ridebane igen med mulighed for ridehus på VRC.
Alle de ovenstående er min med selvudmugning og selvpas i sørre eller mindre grad.
Vallensbæk Ridecenter (VRC) ligger også i Vallensbæk Landsby, et rigtig dejligt sted, men koster en del.
I Brøndby Strand ligger BNR som er klub/rideskole ikke et sted jeg ville have hest.
Du burde kunne finde nogle af stederne i HN´s fagbog
Ved brøndby stadion ligger Tavlebakkegård, men fremtiden er usikker da forpagter har opsagt lejekontrakt og der med opsagt alle pensionærer pr 1-10, og det vides ikke om kommunen finder/ønsker ny forpagter.
Fra Øster er det tætteste nok Stevnsbogård i Hvidovre/Avedøre landsby igen ikke et sted for mig.
Men skriv lidt mere om dine ønsker og prisleje, så er det nemmere at guide 
Mvh Camilla