Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Fullcheek - tyndt todelt?
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 12:53

Hvor fås det henne? Evt på nettet?

Skal bruge et tyndt todelt fullcheek bid i str 13.5.

?

Jeg har været i Horze og Horse House, de har det ikke :s

Jeg bor i Glostrup, vil helst tage ud og prøve/se biddet og måle - da jeg ikke gider det skal sendes retur hvis det for småt/stort osv.

Kan i hjælpe?

Det skal ikke være "mærke", bare et helt alm. et - helst biligest muligt så længe det opfylder mine krav :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Fullcheek
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 13:56

Horze har på deres hjemmeside :

www.horze.dk/Fuldtjek/ 13065,da_DK,pd.html?st...&cgid=bits - Det er endda det gode, fordi det har samme udformning som et muffebid, dvs er bredt i siden og niver derfor ikke.

De fleste er tynde i mundvigen, som dette:

heri.dk/product.asp?product=729

Hooks har også - og endda i 15mm. Det er ret tyndt.

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...tOrder=ASC

Harvester

Nu med Lundebakken's Vanessa

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 14:02

Harvester: Jeg har haft kontakt til Horze og biddet er pt i restordre i den str jeg skal bruge så der går flere mdr før de kan få det hjem igen. Det vil jeg ikke vente på :(

Tak for de andre links, jeg lurer dem af :)

Jeg vil helst have et tyndt som muligt da det går han bedst på og han ikke har meget plads i sin mund :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 15:13

Prøv at google det på www.google.co.uk (den engelske google). Biddet er ret udbredt i england og fås typisk hos mange af de engelse rideudstyrsbutikker. Jeg har selv haft succes med at bestille fuldcheek hjem fra england, da det er ret svært at skaffe herhjemme.

0
0
Svar på denne tråd

Heri i Lynge
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 15:20

Havde det både i todelt og tredelt, da jeg var der forleden..

mvh

Helle

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 15:38

Det kunne være jeg skulle tage et smut i Heri så. Lynge er da ikke så langt væk fra Glostrup igen. Måske jeg kan lokke min far til at kører mig.

Det skal være nemmest muligt så England tager for lang tid og er alt for besværligt til mig. Vil helst kunne tage hen og købe det så jeg kan måle og prøve det uden at skulle sende retur osv.

Helle: Var det tynde du så rimeligt tyndt ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

ja, rimeligt tyndt
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 15:43

mener det tredelte var 14,5 cm og det todelte mindre. Men ellers ring og spørg om den ekstakte størrelse, så du ikke kører forgæves..

mvh

Helle

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 17:30

Mange tak for svar Helle.

Nu jeg desværre kommet til skade og sidder med en forstuvet ankel og nul ridning pt. Men jeg kører derud så snart min ankel er bedre :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

england besværligt?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 18:24

man har da normalt sine varer i løbet af 3-4 dage.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Wenn Fliegen fliegen hinter Fliegen, Fliegen fliegen Fliegen nach

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider