Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Henrik Berger.
Forfatter: 
Dato:  25-02-2005 19:38
Jeg vil bare høre om der nogen som bruger Henrik Berger, der køre både i vest,syd,midt jylland og Fyn?
Og om man er tilfreds.
Mvh. Lotte.
"Oldenborg heste kan og vil"
0
0
Svar på denne tråd

Berger's smedie
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 11:40
Hej Lotte.

Jeg bruger Berger's smedie, det er dog Jimmi der kommer og ordner min. Jeg er MEGET tilfreds med deres arbejde. Synes de er meget proffesionelle, mener faktisk at den første gang at både Jimmi og Henrik var der, og de er rigtig flinke. Ved ihvertfald at Jimmi og Stefan er rigtig gode (begge tidligere ansat hos PH), så jeg kunne ikke forestille mig at Henrik er anderledes (hvis det er ham du specifikt ønsker at bruge). Det eneste jeg er lidt træt af, er at det kan godt tage op til en uge hvis hesten har tabt en sko.

Med venlig hilsen Stine
0
0
Svar på denne tråd

Deres ...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 15:11
største problem er at huske og komme når der bliver ringet efter dem.
Der kan gå op til en hel måned, hvis de lige har været forbi. Der var mange som brugte dem før her i omegnen men der er vist ikke ret mange tilbage.

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret, og kåret avl, i mindst 4 led.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd

Godt tilfreds
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 15:20
Jeg har brugt dem i 2 år, og er fint tilfreds med dem. De har kun glemt mig en enkelt gang, og det kan vel ske for selv den bedste.

De er dog lidt dyre, men jeg vil gerne betale ekstra for et godt stykke arbejde.

Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa....
Forfatter: 
Dato:  28-02-2005 20:51
Jeg har talt med Berger, og han kan ikke tage flere ind i det område jeg bor i.
Så jeg må kigge efter anden smed.
Mvh. Lotte.
"Oldenborg heste kan og vil"
0
0
Svar på denne tråd

LotteC
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 15:23
Du kan få min plads :-(

Han har endnu engang brændt mig (og de øvrige) af - UDEN at meddele det.... vi stod adskillige i stalden og regnede med ham i onsdags.

Desværre er det ikke første gang det sker, så NU kan det være nok!! den smedie aner ikke hvad ordet service og alm. god forretningsmoral er - JA, jeg er sur - han kostede både arbejdstimer og trailerleje etc. for flere dernede.

Sååå,,, Jytte.... er det stadig Mark i sværger til? for ham har jeg desværre lign. erfaringer med. Eller kender du evt. en anden dygtig "alm" smed (ikke barfods etc.)

Venlig hilsen
Anne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 17:38
dem og jeg er ovenud tilfreds.
Prisen er godt nok meget grum, men kanon service.

Nu bor jeg så også et sted hvor de tit kører forbi, så jeg har ingen problemer der.

I forbindelse med at min havde en hovbyl må jeg også sige at servicen var i top.

Jeg er meget glade for dem og synes virkelig de er professionelle.

Men uha de er dyre...
0
0
Svar på denne tråd

Arbejdet er godt - servicen tålelig
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 23:41
Kan ikke sige så meget til deres arbejde udover at det er godt - når de altså kommer...
Det er sådan lidt take it or leave it fordi det er så svært at finde en god smed synes jeg...
0
0
Svar på denne tråd

Har også prøvet dem
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 14:05
Og kan ikke anbefale dem...

For det første kom de aldrig som de sagde og for det andet syntes jeg de er meget sjuskede med deres arbejde..

og af en eller anden mærkelig grund så har de været vilde efter at få sko på samtlige heste som aldrig har behøvet at gå med sko.

De heste som jeg kender de har skoet har alle tabt skoen i løbet af kort tid. Min søsters hest tabte alle 4 sko på en måned, og nu efter vi har skiftet smed har han ik tabt nogen siden.
Desuden behøvede han ik bagsko, men det syntes de var yderst nødvendigt..
Har også en veninde der valgte at skifte fra dem til en anden da hun havde haft ringet til dem 6 gange hvor de ikke ringede og sagde at de ik kom, mens kunne hun stå og vente på dem.

Såå jeg kan ik anbefale dem, syns de er for sjuskede, glemsomme og alt for vilde efter at få smækket sko på de forskellige heste..
(n)
0
0
Svar på denne tråd

Lad nu..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 21:09
..den stakkels mand være 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej linda
Forfatter: 
Dato:  17-03-2005 11:55
Hej line jeg var på hestenettet første gang igår onsdag d.16 marts, og da jeg så dit indlæg var jeg simpelthen nød til at oprette en profil. Det der støder mig mest er at du skriver at vi sjusker med vores arbejde, hvilket jeg bestemt ikke er enig i, og aldrig har hørt fra nogen andre kunder før. Og at din hest tabte sko hele tiden beklager vi da meget, den tommel finger regel vi går efter, er at ligge skoen så stort som muligt, da en hest med en stort tilpasset sko meget lettere undgår div. sene og ben skader end heste med små snævre sko. Når hest smider en sko er det selfølgelig aldrig sjovt hverken for kunden hesten eller smeden. Den ordning vi har hos os er at hvis hesten taber en sko inden for 6 uger slår vi den gratis på igen (Hellere en tabt sko end en ødelagt hest). Det der selfølgelig er extra træls er at hesten står på fanø, og vi desværre ikke har mulighed for at komme der så ofte da der ikke er så mange heste på fanø. En ting der også er helt sikkert er at vi slår aldrig sko på en hest, med mindre at vi mener at det vil gavne den. Hvis du har noget du vil snakke er du velkommen til at rige til kontoret, jeg er der hver dag mellem 07 og 12 Hilsen Stefan
0
0
Svar på denne tråd

Meget dygtig!
Forfatter: 
Dato:  17-03-2005 12:50
Jeg vil også lige sige, at Henrik er den dygtigste smed, jeg endnu har haft til nogen af mine heste!!

I næsten 2 år var min hest halt; intet var at se, intet var at finde!
Så foreslog Henrik noget, som vi forsøgte; og så har hesten været fint gående siden!!

Jeg er meget glad og lykkelig for Henriks dygtighed!!!

Og jeg bestiller ham bare i god tid, så er jeg sikker på at han kommer!!

Men ingen skal sige, at Bergers Smedie er dårlige!!!

Pernilla
0
0
Svar på denne tråd

Har også kun positive ord om Berger!
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 16:19
Jeg har også kun positive ord at sige om Henrik Berger og hans folk!
Har kun fået god behandling af dem. De er altid kommet til aftalt dato - ofte lidt forsinket, men det beviser vel kun, at de ikke sjusker med deres arbejde, for at holde tidsplanen?
Mine heste har 7 - 9 - 13 ikke haft skoproblemer siden jeg skiftede over til Berger..Og det med at de gør alt for at smække 4 sko på ens hest passer ikke! Vi snakker om problemerne (hvis der er nogen) og derefter tager vi beslutning om den har behov for sko, og i givet fald, hvilken skotype der skal på!
Har en vallak som er meget sabelbenet! Henrik har virkelig gjort et stort arbejde i samråd med landbrughøjskolen for at få den optimalt gående! Da den havde en hovbyld mellem jul og nytår ringede han af sig selv og spurgte til den! Det kan man da kalde service.
At han måske ikke er den billigste smed! Tja, vil man ha kvalitet, må man jo ofte betale lidt mere!
Mvh Ulla og hendes heste
0
0
Svar på denne tråd

Kan kun anbefale dem.
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 22:22
Synes virkelig at de gør deres arbejde godt, RIGTIGT godt.

De gode mod hestene og er så flinke og snakke med..

Ja de har haft problemer med at komme til tiden eller glemme os, og det vil jeg kalde start problemer.. Har ingen problemer med dem, og yderst tilfreds med deres arbejde og deres måde og takle hestene på..

Så KUN ros her fra :-)

Hilsen Marlene&Marius
0
0
Svar på denne tråd

Meget tilfreds...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2005 17:07
Jeg er som overskriften antyder meget tilfreds med Berger's arbejde på mine heste. Nu er det oftest Henrik selv der kommer hos mig, men jeg har i enkelte tilfælde også haft Jimmi. Uanset hvem der har været her af dem har jeg været ovenud tilfreds, så jeg kan SLET ikke støtte den kritik af firmaet, som bliver rejst her. Jeg synes de gør deres arbejde meget tilfredsstillende og yderst grundigt og jeg er meget glad for, at jeg kan drage nytte af deres store ekspertise.
Og ja - det med tiden... Det er rigtigt nok, men det er nu ikke noget jeg har mærket så meget (kun et par gange) - det er mere noget jeg har hørt fra andre, at de har haft dårlige erfaringer med, at Berger's Smedie har haft problemer med at overholde tidsaftaler.
Det med at Berger's skulle have sjusket med en hest, står jeg helt uforstående overfor - deres arbejde på mine heste har ALTID været yderst professionelt!!

Hilsner May-Britt (Ribe)
0
0
Svar på denne tråd

YDERST tilfreds!!
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 10:51
jeg har gennem mange brugt den samme smed - og haft problemer med tabte sko.

nu har jeg skiftet til bergers og er yderst tilfreds....god service, kvalificerede svar og tid til at besvare spørgsmål, og bedst af alt ingen tabte sko !!!! dog har bergers for nylig ansat en ny smed, der ikke lavede et særligt godt stykke arbejde på min hest sidste gang - beskåret for kort og fået for lille sko på. henrik kom dagen efter og rettede fejlen og lagde en sål i for at give hoven lidt ro - uden ekstra omkostninger!!! og fremover kommer henrik hos - dejligt, for han er dygtig og min hest og jeg er megte tilfredse ;-)

jeg kan kun anbefale bergers !!!
0
0
Svar på denne tråd

Igen i
Forfatter: 
Dato:  17-04-2005 18:10
torsdags var vi flere hesteejere der forgæves ventede på at Berger´s skulle komme og ordne hove på vore heste/ponyer iht. aftale. Især dem der skulle til stævne i weekenden og havde specielle krav/ønsker inden stævnet var kede af at man fra Berger´s side endnu engang valgte at udeblive uanmeldt ... en oprigning havde gjort at man måske kunne ha´ nået at finde en alternativ smed eller lign.

Det er SÅ trist at konstatere at deres kunder vægtes så lavt og at firmaet end ikke finder det umagen værd at melde afbud.

Derfor... endnu engang tommelen nedad for Berger´s.
Det ville glæde mig meget om du/I har en kommentar eller forklaring denne gang Stefan?? du skal vide at vi er yderst tilfredse med det arbejde der udføres NÅR i kommer... men at vi simpelthen ikke kan fatte at I ønsker at drive forretningen med en så udpræget dårlig service ... og derfor vælger at kommentere det herinde.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Anne
Forfatter: 
Dato:  18-04-2005 19:04
Hej Anne,at vi ikke kom torsdag beklager vi meget, men der er simpelthen sket det at vi har sendt en sedel til jer hvorpå at vi skrev at vi kom torsdag d.14 april, Hvis der er noget til os, men da vi ikke har kunne få fadt i kontakt personen, og vi ikke er blevet ringet op om der var arbejde til os, gik vi ud fra at der ikke var nogen heste skrevet på listen. Jeg vil selfølgelig straks i morgen når jeg møder på kontoret få ringet til kontakt personen og forhøre mig hvad der er af heste på sedlen, jimmi har desværre fri onsdag, men hvis det passer jer vil han komme torsdag D.21 april MVH STEFAN Hvis du har nogen spørgsmål så ring til kontoret..
0
0
Svar på denne tråd

Torsdag d. 21/4
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 09:13
er fint. Jeg kan se på sedlen at der ER arbejde til jer. Tak for din tilbagemelding :-)

MVH
Anne

0
0
Svar på denne tråd

stefan
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 17:03
ville bare lige hører om i har en hjemmeside?
0
0
Svar på denne tråd

Hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  21-04-2005 16:29
Hejsa, nej det har vi ikke endnu, men vi er i gang med at lave en. Hilsen stefan
0
0
Svar på denne tråd

Bruger ikke Berger, men...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 11:43
Det er kun fordi, jeg pt. ikke selv har min hest.
Kender både Jimmi og Stefan (siden han startede som lærling hos PH) og har altid været super tilfreds med deres arbejde. Der har altid været god stemning i stalden, når de var der, både blandt heste og mennesker.
Blev ked af det, da jeg hørte de ikke længere var hos PH, og ikke vidste, hvod de så var. Nu ved jeg det, og skal jeg bruge smed igen på Fyn, bliver det helt klart der jeg går til!

Så skulderklap til jer to, for altid at have givet mig en god service, og mine heste gode beslag.

Hilsen Britta (Otterup)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider