Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hvad mener i
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 14:43

jeg har haft en hest opstaldet og i fuld ridning hos beridder i perioden Lørdag 8-5-2010 Tirsdag 8-6-2010 i denne periode har berider været 7 dage i udlandet og der har været en del hellig dage hvor hesten ikke er redet af berider, nu er jeg blevet opkrævet 2 måneders fuld betaling for opstaldning og ridning af berider, dette har jeg protesteret imod!

Hvad mener i ? skal jeg bare betale

0
0
Svar på denne tråd

Ridning.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 17:53

Forstår jeg ret hvad du skriver - du skal betale 2 måneders pris for at have hest i ridning 1 måned? For det i sig selv ville da være urimeligt. Udover det: Nej, jeg ville ikke betale fuld pris, hvis ikke hesten blev redet en fuld måned (med fridage, selvfølgelig!)

Tina
- Nu med 2 skønne "muskelhunde"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 19:50

Enig med Tina. Jeg ville kun betale for den periode hesten faktisk havde været hos berideren. Og nej jeg ville ikke betale for en måneds ridning (inkl. søn og helligdage), hvis hesten reelt kun var redet 2-3 uger. Helligdagene kan du nok ikke gøre så meget ved, men at berideren har været bortrejst 25% af tiden synes jeg derimod ikke er iorden.

0
0
Svar på denne tråd

måske....
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 22:44

Måske er der bare sket en fejl i deres regnskab? Har du snakket med berideren om det? Det ville jeg nok som det første gøre

Føl til salg!!!

Dejligt FHF hingsteføl, efter prima forældre, sælges.

Se mere om Cu'zqu her:

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=128540

Henvend for pris!

Hilsen Lisette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider