Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Karen Skovmand
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 19:34

Jeg har forelsket mig i en hest hos hende.. Jeg har dog hørt en del dårligt om hende, så vil lige høre om der er andre der vil dele sine erfaringer:) Så jeg kan blive klogere på om jeg skal tage chancen:)

0
0
Svar på denne tråd

don´t do it
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 19:46

der er virkelig hold i rygterne.

Prøv om du kan finde et mere sympatisk sted..

0
0
Svar på denne tråd

Skovmand
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 20:14

Hvad er dine erfaringer da?

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 20:28

Prøv at kigge her:

www.hestegalleri.dk/html/ for_messageDetail.asp?MSG_ID=531612

www.heste-nettet.dk/nyheder/4074/

Jeg ville personligt holde mig laaaaaaaaangt væk.

0
0
Svar på denne tråd

skovmand
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 20:32

Har salgshestene skjulte fejl og og mangler eller hvad kender i til det? Den hest jeg har kig på er blot en hun har i ridning..

0
0
Svar på denne tråd

landlyst
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 22:13

Jeg købte hest hos hende i 2007. Også en hest hun havde i ridning.

Hvorfor jeg købte??? Tja det var ikke hendes kundemindedhed og serviceniveau der solgte hesten.

Hesten blev aflivet pga luftvejs problemer 1år og 4 måneder. Om den havde det da jeg købte den ved jeg ikke, Den gik i hvert fald igennem handelsundersøgelse på Højgård.

Jeg var absolut heller ikke imponeret af deres måde at ride ungheste på.

Jeg gjorde det ikke igen.

0
0
Svar på denne tråd

Landlyst
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 22:26

Jeg tror, du kan søge en gammel tråd om Landlyst efter kl. 23. Så bliver du vist meget klogere.

0
0
Svar på denne tråd

Hestene
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 07:32

Som sådan er det jo ganske udmærkede heste, hun har til salg og priserne plejer at være meget fair. Har en veninde, som købte hest af hende, og det var en fin hest til en fair pris.

Da jeg for et par år siden selv skulle købe hest, var jeg på Landlyst for at se på 3 hopper. Den ene var så halt, så den så jeg ikke, men jeg så de andre 2 hopper.

Men det var en yderst underlig oplevelse og bestemt ikke kundeminded..... Faktisk følte jeg mig så uvelkommen, at jeg slet ikke ville købe en hest af hende, selvom jeg faktisk godt kunne lide den ene.

Jeg har også skrevet om min oplevelse i en af de gamle tråde, hvis du søger efter 23.

Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd

Har også kigget hest
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 07:43

Har også kigget et par heste deroppe, og som de andre siger er kundeservicen ikke kanon.

Men jeg forelskede mig også i en, men jeg fik info af ejer som boede i sønderjylland, og snakkede også med dem flere gange.

Jeg valgte at få hesten undersøgt, hvor ejer var til stede.

Hesten havde en mus i baghasen, og ville kræve en operation på 10.000 kr. Kunne ikke få det i aflsag, så valgte ikke at købe hesten - men fik istedet en regning for dyrlæge på 5.000 kr.

Da vi afleverede den igen, spurgte hun hurtigt efter røngtenbillederne, så hun kunne bruge dem til nye købere. Men nej nej, dem havde jeg betalet, så dem beholdte jeg!

Nogle gode heste hun har, men ikke særlig rart sted at købe hest.

0
0
Svar på denne tråd

Monique ♥Lefitia♥
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 10:41

Er det for nyligt det er sket?? Det var vel ikke den der Schufro-hoppe hun har?

0
0
Svar på denne tråd

C-brix
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 08:53

Er monique's søster, så jeg kan svare på dit spørgsmål.

Nej det var en 4 års holstener vallak med tysk afstamning, comet hed den. Men det var September sidste år, så det er noget tid siden.

Det var heller ikke hende der ejede det, men en som hun havde i ridning.

0
0
Svar på denne tråd

skovmand
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 13:44

Tak har besluttet mig for ikke at købe hos hende..- Tak for jeres svar alle sammen:)

0
0
Svar på denne tråd

karen skovmand
Forfatter: 
Dato:  05-10-2010 15:37

Jeg er ved at købe hest af Karen Skovmand.

Jeg Har haft en rigtig god oplevelse, hun var lidt svær at få fat i i starten og derfor har handes mand taget over, han har simpelthan har været så sød og venlig, det hele har foregået uden problemer og de har selv tilbudt at køre hesten til dyrlægen og stalden for mig da jeg ikke har bil.

Dertil vil jeg også minde om at det ikke er Karen, men hesten i køber

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-10-2010 19:44

Karen er en svindler af kaliber, jeg ville aldrig smide en krone efter hende eller hendes glidetøjle.

tinefkh : det er dejligt du har haft en god oplevelse, held og lykke med din nye hest

Nu har du vel sørget for den ikke blev kørt til Karens dyrlæge ?

opstaldning mellem odense og nyborg (ullerslev) tilbydes i nyere allergivenlig stald.

Hal, udendørsbane, samt fold hver dag, der er mulighed for undervisning på stedet

0
0
Svar på denne tråd

Karen Skovmand
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 16:16

Har hun en hjemmeside??

Jeg er blevet "anbefalet" at sælge til hende - nogen der har erfaring med det??

Wintec 500 All round sort 17" sort kopfjern (M) sælges for højeste acceptable bud

0
0
Svar på denne tråd

K. S.....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 20:44

Slet ingen der kan oplyse mig om ovenstående spørgsmål

Wintec 500 All round sort 17" sort kopfjern (M) sælges for højeste acceptable bud

Velredet RDH efter Blue Hors Cavan sælges

0
0
Svar på denne tråd

Karen Skovmand
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 18:18

Ville aldrig sælge til hende...

0
0
Svar på denne tråd

karen....
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 20:57

Jeg var engang hos Landlyst og se 4-5 heste blive vist frem og jeg må indrømme at jeg aldrig nogensinde er blevet behandlet så dårligt. Vi var endda interesseret i den ene af hestene, men vi valgte at sige nej da vi følte os yderst uprofessionelt behandlet.

Forresten, lige meget hvor dygtig og ren hesten er i handelsundersøgelsen så ville jeg ALDRIG støtte en svindler som hende.

Ida Steen og Vikjærsvangs Minelli :)
0
0
Svar på denne tråd

Formidling
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 23:11

De heste Karen har til salg tror jeg blot hun rider og formidler salget af.

Så jeg tror ikke, at hun selv køber heste med henblik på videresalg.

Karens virksomhed hedder noget i stil med Bavnehøjgaard Hesteformidling.

0
0
Svar på denne tråd

6tegn..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2010 18:44

min veninde købte for nogle år siden en frederiksborger (SØLVPIL) af karen, dengang var hun stadig gift med gert(blev vist skilt lige efter) nå men vi fik også en meget uhøflig og snerpet fremvisning og personligt var jeg ikke interesseret, men min veninde forelsket sig i hesten og vi tog den med hjem.

det viste sig meget hurtigt at hun havde købt en hest med gigt som følge af parelleforskudt forben ( vi burde have set det, men det gjorde vi desværre ikke pga måden den blev fremvist)

hesten blev aflivet 2 år efter TRODS BEHANDLING MED DIVERSE.

Min veninde forsøgte selvfølgelig at lade handlen gå tilbage, men da var karen skovmand forsvundet og gert havde nok at se til, så vores advokat sagde det var en lang kamp, så vi valgte ikke at gå videre.

Så vores erfaring er også en kvinde uden skrupler og som ikke er synderlig venlig og en SVINDLER

Valbjerggaard heste og hunde center, stedet hvor børn lærer at behandle dyrene ordenligt.

www.valbjerggaardhestecenter.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er meget
Forfatter: 
Dato:  19-10-2010 21:58

i tvivl om hvad man skal mene.

Har osse selv været på Landlyst og talt med Karen dengang både ved fremvisningen og i tlf. Og det var ikke nogen positiv oplevelse. Men men men, jeg har talt i tlf med hende i sommers mens hun har haft Bavnehøjgård. Og jeg fandt hende glad og tilpas i tlf. Jeg kom dog ikke derud. Min interesse i ny hest har åbenbart ikke vist sig være stærk nok. For efter min mening har hun haft nogen yderst tiltalende heste til salg til absolut købe venlige priser.

Og hvis man selv rider hesten et par gange inden køb, og får den igennem en selvvalgt dyrlæge inden betaling så kan jeg vitterlig ikke se hvad der skulle kunne gå galt. Kontrakten skal vel skrives med ejer og ikke Karen??

Men igen jeg ved det ikke. Synes måske et eller andet sted at hetzen er blevet skrap, og der må jo være et eller andet over hende som gør at hun stadig er i branchen? Jeg mener folk sætter vel ikke deres hest op til en de ved/tror ikke er go ved den??

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

Don´t ask, if you don´t want to know anyway.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 15:16

tinefkh - Hvis hun kører den til egen dyrlæge og ikke en du har valgt, så siger jeg bare

- Hun er ikke ligefrem kendt for hendes gode kundeservice!

MCK

http://minkpinks.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 15:23

MCK

http://minkpinks.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

Hold....
Forfatter: 
Dato:  19-03-2011 16:03
Dig langt væk... Historien om Diablo/Farex som MCK henviser til i toppen, siger alt... Kender historien fra en arbejdskollega som er veninde til den nye ejer Nina... Mener Nina måtte betale nogle penge til Gert, og derefter prøve at inddrive penge via en retsag mod Karen... Min kollega kan ikke helt huske historien, men noget i den retning...

Murerfirmaet Kim Frigast ApS

www.kimfrigast.dk

Stor erfaring i bygning/ombygning af stalde.

0
0
Svar på denne tråd

Retssag mod Karen skovmand
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 10:54

Hej Allesammen

Nu har jeg holdt mig ude af hesteverdenen i de sidste 5 år.

Det er jo med stor glæde at jeg kan oplyse at Karen Skovmand og Peter Hoeck er sigtet for tyveri af mine 6 heste og yderlige sigtelser.

Denne retsag vil starte i morgen d. 31 marts i retten i Esbjerg.

Det er tydeligt at sandheden omkring deres tyveri og bedrageri endelig kommer til at se dagen lys.

De bedste Heste Hilsner

Gert Abildskov

0
0
Svar på denne tråd

Det er sku
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 12:29

et speget sag. Jeg kender dem ikke og heller ikke dig. Men har set på hest hos dem i Skærbæk og talt med hende i tlf efter de er flyttet herop. De bor ikke ret langt herfra. Men jeg har aldrig "vovet" mig derud.

Noget der undrer mig er det dog at folk fortsat bruger hende til at sælge deres hest når de ved hvilket ry hun har! Det fatter jeg ikke. Men ud fra annoncer og billeder ser det jo ud til at det er gode heste til billige penge. Og det er jo noget mange kan li. Mig selv inkl.

Håber sagen bliver løst nu så alle kan komme videre.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider